VW Bora - Wymiana licznika z IMMO2 na IMMO3
: pt cze 17, 2016 10:02
Witam. Posiadam bore z 2000r, w której był zamontowany zwykły licznik bez fisa, ale wymieniłem go na 1j0 920 842 AX, zmieniony też został sterownik silnika, na taki który obsługuje CAN Gateway. Z wymianą i kodowaniem IMMO nie było problemu. Służył mi dobrze, ale ostatnio sprzedałem go koledze z tego forum. Obecnie znów mam licznik bez fisa, ale zamówiłem już srebrny z 1/2 Fis, VDO 1j5 920 826 A, no i tu właśnie zaczynają się pytania...
1. Tak jak mówiłem z zakodowaniem Immobilizera nie miałem problemu, ale wcześniej było IMMO2 i w kolejnym liczniku również IMMO2. Czy instrukcja kodowania nowego licznika z IMMO3 wygląda tak samo? Czy jednak robi się to jakoś inaczej?
2. Poprzednio po zmianie licznika, udało mi sie zakodować stare pastylki IMMO, czy teraz przy immo3 należy kupić nowe, czyste transpondery?
3. Czy w nowych zegarach można aktywować funkcje RKM oraz zmieniać podświetlanie w liczniku (podświetlone same wskazówki itd.) nie uwalając zegarów?
Posiadam kabel Vag Tacho, oraz klon VCDS. Ten zestaw wystarczy do moich zamiarów? Z góry dziękuję za pomoc
1. Tak jak mówiłem z zakodowaniem Immobilizera nie miałem problemu, ale wcześniej było IMMO2 i w kolejnym liczniku również IMMO2. Czy instrukcja kodowania nowego licznika z IMMO3 wygląda tak samo? Czy jednak robi się to jakoś inaczej?
2. Poprzednio po zmianie licznika, udało mi sie zakodować stare pastylki IMMO, czy teraz przy immo3 należy kupić nowe, czyste transpondery?
3. Czy w nowych zegarach można aktywować funkcje RKM oraz zmieniać podświetlanie w liczniku (podświetlone same wskazówki itd.) nie uwalając zegarów?
Posiadam kabel Vag Tacho, oraz klon VCDS. Ten zestaw wystarczy do moich zamiarów? Z góry dziękuję za pomoc