Czujnik położenia wału korbowego
: wt cze 14, 2016 19:24
Witam
Vw bora 98r. HL 2.3 v5 AGZ +LPG STAG 300
Ostatnio przytrafiła się przykra sprawa z Borą, rano pojechałem na zajęcia (15min. przejazd tylko benzyna) oczywiście żadnych problemów i dziwnych odgłosów z silnika. Po 6godz. kiedy chciałem odpalić nie odpalił silnik kręcił ale nawet nie pryknął nic kompletnie. Auto zostało z holowane do domu. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone (sprawne). VAG pokazał błąd na silniku g28-no signal po przeprowadzonym wywiadzie jest to czujnik położenia wału korbowego który znajduje się od strony sprzędła tuż przy filtrze oleju (chłodnicy oleju). dowiedziałem się że jest możliwość sprawdzenia takowego czujnika miernikiem tak jak na filmiku instruktażowym sprawdzałem przejście oczywiście było oraz czujnik przyciąga metal. Czy po takim zabiegu można sugerować się że jest sprawny ? sprawdzałem powtórnie czy błąd będzie kiedy nie jest podłączony czujnik lecz nie było po usunięciu vagiem. Zamontowałem go z powrotem i przy próbie odpalenia błąd wyskakuje ponownie. Jest tylko ten błąd na silniku czy to może powodować żę nie mogę odpalić auta ? Prąd jest, pompa paliwa w zbiorniku sprawdzona, paliwo dochodzi do silnika. Próbowałem odpalić awaryjnie na gazie ale nie odezwie się tylko czuć gaz z wydechu tak jak by iskry nie miał czy to czujnik ten powoduje brak iskry ? dokładnie nie znam pracy takiego czujnika.
Proszę o pomoc. Dodam że czujnik musiał być kiedyś wymieniony iż ten który posiadam jest firmy bosch bez żadnych znaczków VW/ audi itp.
Nie chcę na daremno wymieniać podzespołów czy takowy czujnik może powodować problem z odpaeniem silnika ?
Pozdrawiam
Vw bora 98r. HL 2.3 v5 AGZ +LPG STAG 300
Ostatnio przytrafiła się przykra sprawa z Borą, rano pojechałem na zajęcia (15min. przejazd tylko benzyna) oczywiście żadnych problemów i dziwnych odgłosów z silnika. Po 6godz. kiedy chciałem odpalić nie odpalił silnik kręcił ale nawet nie pryknął nic kompletnie. Auto zostało z holowane do domu. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone (sprawne). VAG pokazał błąd na silniku g28-no signal po przeprowadzonym wywiadzie jest to czujnik położenia wału korbowego który znajduje się od strony sprzędła tuż przy filtrze oleju (chłodnicy oleju). dowiedziałem się że jest możliwość sprawdzenia takowego czujnika miernikiem tak jak na filmiku instruktażowym sprawdzałem przejście oczywiście było oraz czujnik przyciąga metal. Czy po takim zabiegu można sugerować się że jest sprawny ? sprawdzałem powtórnie czy błąd będzie kiedy nie jest podłączony czujnik lecz nie było po usunięciu vagiem. Zamontowałem go z powrotem i przy próbie odpalenia błąd wyskakuje ponownie. Jest tylko ten błąd na silniku czy to może powodować żę nie mogę odpalić auta ? Prąd jest, pompa paliwa w zbiorniku sprawdzona, paliwo dochodzi do silnika. Próbowałem odpalić awaryjnie na gazie ale nie odezwie się tylko czuć gaz z wydechu tak jak by iskry nie miał czy to czujnik ten powoduje brak iskry ? dokładnie nie znam pracy takiego czujnika.
Proszę o pomoc. Dodam że czujnik musiał być kiedyś wymieniony iż ten który posiadam jest firmy bosch bez żadnych znaczków VW/ audi itp.
Nie chcę na daremno wymieniać podzespołów czy takowy czujnik może powodować problem z odpaeniem silnika ?
Pozdrawiam