Strona 1 z 1
Problem po swapie na 1.9 tdi
: sob maja 14, 2016 23:01
autor: Glodzilla
Witam mam taki problem po swapie silnika 1.9 tdi afn 110km z seata toledo 1997r
Mianowicie świece żarowe grzeją zapalają się na chwilę po czym gasną ale kontrolka dalej lekko świeci
jak na foto
Druga sprawa nie działa obrotomierz jak należy strzałka się podnosi ale lekko po przegazowaniu takim dobrym coś tam drgnie i to wszystko .
Ma ktoś pomysł co z tymi świecami co źle mogłem podłączyć złożyć ?
Problem po swapie na 1.9 tdi
: ndz maja 15, 2016 07:52
autor: grg474
Glodzilla pisze:Druga sprawa nie działa obrotomierz jak należy strzałka się podnosi ale lekko po przegazowaniu takim dobrym coś tam drgnie i to wszystko .
poczytaj o dzielniku impulsów (tu obrotomierz masz ze sterownika silnika). Musiałbyś założyć alternator z linią W z silnika 1Y
Problem po swapie na 1.9 tdi
: wt maja 17, 2016 19:25
autor: Glodzilla
Dobra ogarnąłem obrotomierz działa ale oszukuje czyli działa w 50%
Problem po swapie na 1.9 tdi
: ndz lut 19, 2017 07:30
autor: Mumin90
Żeby nie zakładać nowego tematu napisze w tym.
Mam dokładnie ten sam problem że mruży mi kontrolka od świec żarowych ale podejrzewam że to wina opornika w zegarach, więc mam zamiar go zmienić na ten który był w seacie toledo dawcy, jak to zrobię to napisze czy pomogło.
Moim drugim problemem jest to że nie działa mi obrotomierz, podłączyłem nawet bezpośrednio do zegarów do pinu 10 wyjście W z alternatora, wskazówka nawet nie drgnęła, Dodam że zegary są sprawne w 100% i podłączone pod prawidłowy 10 pin w zegarach.
pytanie czy można w jakiś prosty sposób sprawdzić sygnał z alternatora ?
W alternatorze od TDI na wtyczce jest wyjście W z opisem.
Więc tam chyba jest podłączone pod uzwojenie wirnika ?
Przerabiał ktoś ten temat ?
Problem po swapie na 1.9 tdi
: ndz mar 26, 2017 08:01
autor: Mumin90
Post pod postem ale może komuś się kiedyś przyda.
Więc tak zmiana opornika w zegarach od kontrolki świec żarowych na ten z toledo nic nie dała kontrolka dalej mruży.
Nie wiem czego to może być przyczyna z drugiej str. w zegarach w toledo też jest dioda tak samo jak i w mk2, a nie żarówka. Więc powinno być ok a nie jest i cały czas delikatnie mruży.
Co do drugiego problemu założyłem inny alternator na próbę i wszystko ok obrotomierz działa.
Więc powrót do starego i dalej szukanie przyczyny, co się okazało po wymianie regulatora napięcia obrotomierz działa