zeruje się zegar i licznik.....pomóżcie....
: wt maja 10, 2016 21:25
Witam.
W moim Golfie V Variant 2.0TDI 2007r. zatarły się ostatnio wycieraczki. Został wymontowany cały mechanizm. Gdy kupiłem nowy (używany) postanowiłem podłączyć pod kostkę żeby sprawdzić czy silniczek działa. Oczywiście cisza.... Podrapaliśmy się z kumplem po łysinach i dawaj sprawdzać bezpieczniki.. Sprawdzaliśmy je wyjmując i wkładając z powrotem Okazało się, że wszystkie są ok. Pojechałem do mechaniora bez wycieraczek. Gdy ruszałem zauważyłem, że kontrolka od wspomagania, ciśnienia w oponach i ESP świecą się ( na żółto ). Po kilku chwilach jazdy zgasły, natomiast zauważyłem, że zegar i licznik TRIP są wyzerowane a na środku wyświetlacza pokazał się czas od uruchomienia silnika. Po ustawieniu zegara pojechałem dalej. Po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika (nie wyciągając kluczyka ze stacyjki ale wyłączając zapłon) po kilku chwilach włączyłęm zapłon i znów 00:00 i TRIP 000. I dzieje się tak za każdym razem. Wszystkie bezpieczniki są OK, akumulator też. Kumpel podłączył pod VAG i ponoć pokasował kupę błędów ale cały czas jest to samo.
Czy ktoś miał coś podobnego albo coś może poradzić? Czy to mogło zostać spowodowane wyciąganiem bezpieczników??
Pozdrawiam
W moim Golfie V Variant 2.0TDI 2007r. zatarły się ostatnio wycieraczki. Został wymontowany cały mechanizm. Gdy kupiłem nowy (używany) postanowiłem podłączyć pod kostkę żeby sprawdzić czy silniczek działa. Oczywiście cisza.... Podrapaliśmy się z kumplem po łysinach i dawaj sprawdzać bezpieczniki.. Sprawdzaliśmy je wyjmując i wkładając z powrotem Okazało się, że wszystkie są ok. Pojechałem do mechaniora bez wycieraczek. Gdy ruszałem zauważyłem, że kontrolka od wspomagania, ciśnienia w oponach i ESP świecą się ( na żółto ). Po kilku chwilach jazdy zgasły, natomiast zauważyłem, że zegar i licznik TRIP są wyzerowane a na środku wyświetlacza pokazał się czas od uruchomienia silnika. Po ustawieniu zegara pojechałem dalej. Po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika (nie wyciągając kluczyka ze stacyjki ale wyłączając zapłon) po kilku chwilach włączyłęm zapłon i znów 00:00 i TRIP 000. I dzieje się tak za każdym razem. Wszystkie bezpieczniki są OK, akumulator też. Kumpel podłączył pod VAG i ponoć pokasował kupę błędów ale cały czas jest to samo.
Czy ktoś miał coś podobnego albo coś może poradzić? Czy to mogło zostać spowodowane wyciąganiem bezpieczników??
Pozdrawiam