Golf IV 1.4 rozłączanie akumulatora, kontrolki.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV 1.4 rozłączanie akumulatora, kontrolki.
Witam. Jakiś miesiąc temu w moim niebieskim Luju pojawiły się dwa problemy. Otóż, przy włączaniu świateł drogowych lub migaczy, zapala się kontrolka od abs'u. Drugi problem polega na tym, że gdy wyłączę silnik, a radio zostawię włączone, to sporadycznie, po jakimś czasie radio gaśnie a zegar i licznik się zeruje. Tak jakby rozłączał się akumulator. Ostatnio zdarzyło mi się to podczas jazdy, co przyznacie nie napawa optymizmem. Czy ktoś wie co może być przyczyną tych problemów i ile może kosztować naprawa?
Golf IV 1.4 rozłączanie akumulatora, kontrolki.
Na początek zasugeruję banalne rozwiązanie - sprawdź, czy klemy są dobrze dokręcone do akumulatora i czy plus jest wystarczająco dobry. Jeżeli wszystko będzie okej, potem będziemy myśleć dalej.
Golf IV 1.4 rozłączanie akumulatora, kontrolki.
Co to znaczy "plus wystarczająco dobry" ? Może głupie pytanie, ale jestem jeszcze zielony w tych sprawach.
Golf IV 1.4 rozłączanie akumulatora, kontrolki.
Nie ma sprawy, każdy kiedyś był zielony. Ja osobiście też ekspertem nie jestem, powiedziałbym, że jestem ciemnozielony . Sprawdź, czy główny plus - bardzo gruby kabel, który idzie od + z akumulatora nie jest przerwany i dotyka + całą swoją powierzchnią, to znaczy, czy wszystkie druciki stykają się z klemą idącą do plusa i czy sam kabel jest ciasno przymocowany. Przy okazji zobacz, czy nie jest również nigdzie przerwany. Daj znać jak już to sprawdzisz.
Re: Golf IV 1.4 rozłączanie akumulatora, kontrolki.
Witam,
Podłączę się do tematu,
Jakiś czas temu przewody od aku sprawdzałem, nie sądzę, aby u mnie był to problem nie dokręconych przewodów na 100% są dokręcone do aku w aucie, ale oczywiście sprawdzę....
Mam jeszcze jedno podejrzenie,
Panowie ostatnio jechałem autostradą prędkość 120km/h i nagle wszystko na zegarach zgasło, radio też się wyłączyło, tak na około 2 sekundy i wszystko wróciło nagle do normy, oczywiście godzina na zegarach się skasowała podobnie jak u kolegi....
Już dość dawno zakładałem filtr nie ori kupiony w feuvercie na antenie zaraz za radiem, coś mi się wydaje, że to może być też to...
Jeśli zasilanie licznika jest na tej samej linii co zasilanie radia samochodowego to podejrzewam, że mamy winowajcę zamieszania....
Sprawdzę to jeszcze i się odezwę,
Pozdrawiam,
Matias1
Podłączę się do tematu,
Jakiś czas temu przewody od aku sprawdzałem, nie sądzę, aby u mnie był to problem nie dokręconych przewodów na 100% są dokręcone do aku w aucie, ale oczywiście sprawdzę....
Mam jeszcze jedno podejrzenie,
Panowie ostatnio jechałem autostradą prędkość 120km/h i nagle wszystko na zegarach zgasło, radio też się wyłączyło, tak na około 2 sekundy i wszystko wróciło nagle do normy, oczywiście godzina na zegarach się skasowała podobnie jak u kolegi....
Już dość dawno zakładałem filtr nie ori kupiony w feuvercie na antenie zaraz za radiem, coś mi się wydaje, że to może być też to...
Jeśli zasilanie licznika jest na tej samej linii co zasilanie radia samochodowego to podejrzewam, że mamy winowajcę zamieszania....
Sprawdzę to jeszcze i się odezwę,
Pozdrawiam,
Matias1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości