Strona 1 z 1
Problem po SWAPIE 1.6 AFT
: sob mar 05, 2016 17:17
autor: Bolek390
Witam
Niedawno przystąpiłem do robienia SWAPA w MK3 z silnika 1.6 75km (oznaczenia nie pamiętam) na 1.6 101km AFT. Otóż problem tkwi ze po podłączeniu wszystkich kabli i zamontowaniu silnika nie ma iskry, próbowałem również podłączyć się pod ECU przez OBD2 i nie moge wgl wejsc w silnik w ABS bez problemu się łączy a silnik nie, a i brakuje reakcji pompki paliwa, jak złącze przekażnik na ostro to pompka podaje paliwo... Nie mam pojecia co z tym zrobic... POMOCY
Problem po SWAPIE 1.6 AFT
: sob mar 05, 2016 17:33
autor: Bolek390
Dodam jeszcze że wiazki oraz sterownik silnika również został zmieniony od 1.6 AFT...
Problem po SWAPIE 1.6 AFT
: sob mar 05, 2016 18:45
autor: ridernr
A Immobilizer ? Przekładałeś stacyjke czy została stara ?
Problem po SWAPIE 1.6 AFT
: sob mar 05, 2016 18:56
autor: Bolek390
Stacyjka została stara, ponieważ nie posiadam immobilaizera 94 latach jeszcze mało które MK3 miało immo
Problem po SWAPIE 1.6 AFT
: sob mar 05, 2016 22:46
autor: Bolek390
Zamykam temat
Udało się zapalił, okazało się że w mojej skrzynce SBI brakowało jednego przekaźnika o numerze 36 który odpowiada za to że sterownik silnika działa, iskra powróciła oraz pompke paliwa która która zachwyciła moje ucho
Pozdrawiam