Witam,
sprawa dotyczy tej małej skrzynki z 3 bezpiecznikami na akumulatorze.
Poprzedni właściciel zrobił coś takie obejście czy coś jak widać - nie dopytywałem co to się tam podziało z tym.
Chciałbym wymienić to całe ustrojstwo, bo najzwyczajniej w świecie mnie irytuje, że jest to tak zrobione i się nie domyka.
Od góry wyglądają tak i ma następujące oznaczenia:
1J0 937 550M 08 98
Golf IV 1.9 Tdi, 90km, AGR, 98r.
I teraz najważniejsze pytanie szukać takiego samego ustrojstwa (skrzyneczki) z tymi samymi oznaczeniami/symbolami i tak dalej czy mogę władować tam coś takiego tylko z innym symbolem tzn literami na końcu np 1J0 937 550AD AB, AF itp.
Może i banały, ale na elektryce i tak dalej kompletnie się nie znam i wole zapytać.
Z góry dzięki za pomoc
pzdro
Skrzyneczka bezpieczniki akumulator
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt paź 09, 2015 21:33
Skrzyneczka bezpieczniki akumulator
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt paź 09, 2015 21:33
Skrzyneczka bezpieczniki akumulator
Nikt nic nie podpowie?
Szukać z takimi samymi oznaczeniami, czy nie ma to w ogóle znaczenia i brać z jakimikolwiek?
Szukać z takimi samymi oznaczeniami, czy nie ma to w ogóle znaczenia i brać z jakimikolwiek?
Skrzyneczka bezpieczniki akumulator
Kolego patrząc na te skrzyneczki widać różnice jedynie taką, że zasilenie tej skrzyneczki jest na taśmie metalowej lub przewodem elastycznym. Układ bezpieczników raczej taki sam ,więc ja tu nie widzę za dużej różnicy. Sam bardziej bym skłaniał się do takiej z taśmą metalową. Patrząc na spadki napięć, mniej złączy(zaciskane konektory ) mniej punktów gdzie mogą wystąpić spadki napięcia.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt paź 09, 2015 21:33
Re: Skrzyneczka bezpieczniki akumulator
Też tak myślę od samego początku, bo różnic nie widzę po za symbolami na nich, ale wolałem się upewnić w tej kwestii.rotkeh pisze:Kolego patrząc na te skrzyneczki widać różnice jedynie taką, że zasilenie tej skrzyneczki jest na taśmie metalowej lub przewodem elastycznym. Układ bezpieczników raczej taki sam ,więc ja tu nie widzę za dużej różnicy. Sam bardziej bym skłaniał się do takiej z taśmą metalową. Patrząc na spadki napięć, mniej złączy(zaciskane konektory ) mniej punktów gdzie mogą wystąpić spadki napięcia.
Podziękował
Skrzyneczka bezpieczniki akumulator
Wymienialem to u siebie. W zaleznosci od wersji silnikowej jest mniej lub wiecej wyciec na przewody. Do tego podobno w wersji poliftowej skrzyna zostala poprawiona i styki do bezpiecznikow maja inny ksztalt przez co sie plastik nie wytapia bo styk jest lepszy. U mnie gniazdo sie wytopilo przy bezpieczniku i wentylator nie chodzil, dokladnie tak samo jak u Ciebie. Ja kupilem do siebie z wersji 1.6 i wycialem tylko kawalek plastiku pod jeden przewod. Jak dla mnie wniosek jeden, skrzynki te same a jedynie sie roznia wycieciami na kable, ale dla chcacego to 3min roboty i wyglada jak fabryka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 86 gości