Bora 2.3 V5 - elektryczna pompka obiegu wody
: ndz lut 07, 2016 19:59
Witam. Jestem świeżo po przekładce silnika w swojej borze z 99r. W poprzednim pękła głowica, i dodatkowo mechanik przy zmianie oleju wydał wyrok Mianowicie zmienił olej z 10W40 na 5W40... co zauważyłem dopiero jak już z wydechu czarne chmury wylatywały przy ruszaniu ale mniejsza z tym... chodzi o to że chcę by teraz wszystko chodziło tak jak trzeba, dlatego też ostatnio wiele tematów zakładałem Bo niestety dowiedziałem się ile to wszystko później kosztuje
Teraz zwróciłem uwagę na dodatkową, elektryczną pompkę obiegu wody. Mianowicie nie zauważyłem by ona się uruchamiała. Na krótko podłączając działa i ewidentnie ją słychać. Po podpięciu wtyczki nie słyszę by "chodziła" po odpaleniu auta, albo razem z wentylatorami. Kiedy ona powinna "chodzić? Steruje nią ECU czy sterownik wentylatorów? Jest uruchamiana na podstawie temperatury czy też inne warunki muszą być spełnione? Mogę ją jakoś VAGiem uruchomić? By być pewnym że cała trasa poczynając od ECU (czy czym kolwiek co nią steruje) do samej pompki jest sprawna.
Teraz zwróciłem uwagę na dodatkową, elektryczną pompkę obiegu wody. Mianowicie nie zauważyłem by ona się uruchamiała. Na krótko podłączając działa i ewidentnie ją słychać. Po podpięciu wtyczki nie słyszę by "chodziła" po odpaleniu auta, albo razem z wentylatorami. Kiedy ona powinna "chodzić? Steruje nią ECU czy sterownik wentylatorów? Jest uruchamiana na podstawie temperatury czy też inne warunki muszą być spełnione? Mogę ją jakoś VAGiem uruchomić? By być pewnym że cała trasa poczynając od ECU (czy czym kolwiek co nią steruje) do samej pompki jest sprawna.