Ok już wszystko działa. Wypatrzyłem, że mam zwarcie pinów w manetce. Po wyciągnięciu wtyczki okazało się, że piny w manetce wypięły się i cofnęły w dół. Zlutowałem kable na stałe i wszystko gra
. Jak by ktoś potrzebował to jest rozpiska pinów:
Opiska dla manetki dla tej podstawowej z jednym przyciskiem z boku. Do testow zwieramy 4 z 7 i badamy z 6 do innych ...
Pozycja wylaczony: brak przejscia z 6 gdziekolwiek, boczny przycisk 'set' reakcja 3 z 4 i 3 z 7.
Pozycja wlaczony: przejscie z 6 do 4, z 6 do 7, z 6 do 5. (pamietamy ze 4 i 7 musza byc zwarte)
Pozycja 'cancel' (przesuwnik lekko w prawo w strone wylaczenia): przejscie z 6 do 4, z 6 do 7.
Pozycja 'restore' (przesuwnik do konca w lewo): przejscie z 6 do 4, z 6 do 7, z 6 do 5, z 6 do 2.
Mozna rowniez sprawdzic kontrolka, zewrzec 4 i 7, oraz podac 12V na pin 6:
Wylaczony: na 2,3,4,5,7 brak napiecia
Wlaczony: na 4,5,7 napiecie
Cancel: na 4, 7 napiecie.
Set (przesuwnik na wlaczony): na 4,5,7 napiecie, oraz na 3 po wcisnieciu przycisku
Restore: na 4,5,7 napiecie, oraz na 2 po przesunieciu presuwnika w lewo.
Na sterowniku silnika:
on/off 38/121, cancel 76/121, set 57/121, restore 75/121.
off: brak 12V na 38, 57, 75, 76.
on (38): 12V na 38 i 76,
cancel (76): 12V na 38, brak 12V na 76
set (57): 12V na 38, 76 i 57,
restore (75): 12V na 38,76 i 75.