Strona 1 z 1

Montaż czujnika temperatury zewnętrznej

: pt sty 29, 2016 12:57
autor: PiotrekG87
Jak oryginalnie pociągnięta jest wiązka czujnika temperatury zewnętrznej?

Montaż czujnika temperatury zewnętrznej

: pt sty 29, 2016 13:08
autor: Qto
z climatroniciem czy bez?

Montaż czujnika temperatury zewnętrznej

: pt sty 29, 2016 15:09
autor: PiotrekG87
Manualna klima, czujnik potrzebny do FIS.

Montaż czujnika temperatury zewnętrznej

: pt sty 29, 2016 15:33
autor: Qto
od strony zderzaka...idzie razem z wiązka klaksonu, pod podstawą akumulatora i dalej plastikowym kanałem przy lewym kielichu...dalej całą wiązka spod maski wchodzi do budy i wychodzi nad pedałami. patrząc z pozycji kierowcy...kabelek idzie w górę razem z gruba wiązka po lewej stronie...dalej wzdłuż spornika deski i na wysokości kolumny kierowniczej, z dużej ilości kabli, wychodzi wiązka do licznika.

Montaż czujnika temperatury zewnętrznej

: pt sty 29, 2016 15:56
autor: PiotrekG87
Dzięki :-)
Poprowadzę kable przy oryginalnej wiązce.

Montaż czujnika temperatury zewnętrznej

: sob sty 30, 2016 15:42
autor: PiotrekG87
Zmiana planów. Poprowadzenie wiązki w oryginalny sposób wymaga za dużo rozkręcania, w tej chwili nie mam za bardzo warunków na to. Jaki jest najprostszy sposób na wprowadzenie wiązki do kabiny?
Myślałem też o zamontowaniu czujnika w obudowie lusterka tak jak było montowane w niektórych seatach.

Montaż czujnika temperatury zewnętrznej

: sob sty 30, 2016 22:27
autor: amatorek
Witam,w moim golfie też nie było czujnika temp.zew.przewody przymocowałem do wiązki(na zewnątrz,dla pewności w rurce termokurczliwej) co pisał Qto jeden przewód do zielonej wtyczki licznika pin 26(dotyczy licznika z szyną can,tylko ?? nie wiem czy bez can tak samo. ) drugi do masy.Nie ma dużo roboty, aczkolwiek trzeba zdjąć podszybie i wymontować licznik.

Montaż czujnika temperatury zewnętrznej

: sob sty 30, 2016 23:14
autor: Skrzak
Masz dwie możliwości, pierwsza prostsza - nad pedałem gazu masz zaślepkę gumową, na interwencyjne kładzenie wiązek, ale lepiej w plastikowym tunelu, który zaczyna się za akumulatorem, prowadzisz w peszlu. Ja dałem z tego tunelu dalej przez puszkę plastikową w podszybiu od strony kierowcy, zrobiłem dziurkę i jak przełożyłem peszel, zarobiłem silikonem dla szczelności. Najlepiej wyjąć aku i filtr powietrza żeby się dostać do tego tunelu.

Edit:
Acha ale sprostowanie - jak prowadzisz tym plastikowym tunelem to chyba w puszce w podszybiu nie trzeba dziury robić, jak rozkręcisz to sam obczaj czy robić dziurę od góry czy próbować przepchnąć razem z wiązką z tunelu ale jak z wiązką to może to być nieszczelne. Ja inną wiązkę prowadziłem do tej puszki od prawej strony podszybiem i nie wchodziłem do tego tunelu to musiałem tą dziurę zrobić na pokrywie puszki.