Audi A6 C5 - Ryglowanie drzwi po wyłączeniu świateł

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Falken
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 20:21
Lokalizacja: Czaplinek
Kontakt:

Audi A6 C5 - Ryglowanie drzwi po wyłączeniu świateł

Post autor: Falken » ndz sty 10, 2016 17:57

witam,
Usterka dotyczy Audi A6 C5 1998r.
Po wyłączeniu silnika i wyłączeniu świateł na pozycje "O" zamykają się wszystkie drzwi.
Nie można otworzyć i zamknąć drzwi z kluczyka.
Dodatkowo po włączeniu świateł świeci się ciągle kontrolka od przeciwmgielnych tylnych mimo że pozycja włącznika
jest na "mijania". Przeciwmgielne tył także nie działają. Aby otworzyć wszystkie drzwi muszę najpierw otworzyć najpierw drzwi z kluczyka a później dopiero
przyciskiem na drzwiach otworzyć resztę drzwi, bagażnika i klapkę od wlewu.

Przyczyną jest moduł komfortu czy włącznik robi zwarcie do centralki ?

edit.
Kręcenie pokrętłem na włączonym zapłonie słychać jak pracuje ryglowanie drzwi.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Audi A6 C5 - Ryglowanie drzwi po wyłączeniu świateł

Post autor: grg474 » ndz sty 10, 2016 18:47

Falken pisze:Dodatkowo po włączeniu świateł świeci się ciągle kontrolka od przeciwmgielnych tylnych mimo że pozycja włącznika
jest na "mijania".
zwarcie w tylnej lampie? Brak masy? Bo wtedy są takie objawy jak piszesz, chyba, że przeciwmgielny w klapie to obejrzeć przewody w przelotce klapa-nadwozie


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Falken
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 20:21
Lokalizacja: Czaplinek
Kontakt:

Audi A6 C5 - Ryglowanie drzwi po wyłączeniu świateł

Post autor: Falken » pn sty 11, 2016 19:47

Dzięki grg474,
przejrzane przewody w przelotce między klapą a karoserią i okazało się że urwany przewód od masy (najgrubszy brązowy). Dodatkowo 3 przewody cieńsze pęknięte z przerwą około 3mm (pewnie występowało zwarcie centralki z przeciwmgielnym) . Po naprawię kabli wszystkie objawy ustąpiły łącznie z problemem zamykania wszystkich drzwi po wyłączeniu świateł. Zostało jeszcze ponownie zaprogramować kluczyk bo po wymianie baterii niema komunikacji pilota z samochodem.
Napisałem co było bo może przyda się komuś na przyszłość.


Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 84 gości