VW Bora: Zmiana licznika na 1/2 FIS lub pełnym FIS
: pn sty 04, 2016 10:36
Witam. Posiadam VW Bore 2.3 V5 AGZ z 1999r ( w tej chwili stoi u mechanika, i silnik jest wymieniany... ale mniejsza z tym ). Chodzi o to że jest w niej licznik w którym nie działają "pokrętła" do zmiany godziny, oraz resetowania przejechanych kilometrów, przy kierownicy za to jest manetka z przyciskami od komputera pokładowego. Chciałbym wymienić zegary na te ładniejsze z srebrnymi ramkami oraz wyświetlaczem. Przeglądając fora wiem że jest to możliwe, ale czym mam się sugerować kupując "nowy" licznik? Czy muszę zczytać jakieś numery ze starego licznika i przy kupnie drugiego kierować się właśnie tymi liczbami? Ten sam poziom trudnośći podmiany dotyczny liczników z 1/2 Fis i Full Fis? Domyślam się że IMMO jest zakodowane w liczniku, więc czy będzie wiekszy problem z przykodowaniem obecnego kluczyka? (posiadam tylko jedną sztukę, więc chciałbym przy okazji "dorobić" drugi). Czy w razie gdyby coś poszło nie tak z instalacją nowego licznika, to wkładając zpowrotem stare zegary wszystko będzie ok i autko odpali? Wiem że to dużo pytań, dla większości są one pewnie banalne ale chce mieć pewność że sobie z tym poradzę. Posiadam VAG KKL, oraz od wczoraj Vag Tacho. Do tej pory wykonywałem jedynie proste czynności na Vagu, także podchodzę z ostrożnością do immobilizera. Z góry dziękuję za pomoc