Kodowanie sterownika silnika na manual w Audi A6 2.5 TDI.
: śr gru 02, 2015 02:18
Witam serdecznie.
Mam bardzo uciążliwy problem z samochodem grupy VAG z którym żaden elektronik nie chce się podjąć a na innych forach nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi.
Samochód to Audi A6 C5 2.5 TDI AKN 150 KM 00'r.
Zmieniłem uszkodzoną skrzynie biegów z TipTronic 5HP19 na manualną skrzynie 6-ścio biegową i pozostało mi zmienić kodowanie sterownika ( 4B1 907 401 A ) z kodowania 01011 na wartość przypisaną pod manual.
Sterownik nie przyjmuje żadnej inne wartości, a próbowałem już setki razy cokolwiek zmienić, czytałem różne zagraniczne fora i również stamtąd brałem owe wartości i bez efektów. Czytałem gdzieś na anglojęzycznym forum, że nie które sterowniki nie mają możliwości kodowania, czy ja akurat miałbym takiego pecha?
Kodowanie jest konieczne ponieważ samochód nie ma mocy w zakresie 2000-4000RPM co jest typowym objawem złego kodowania, jest trochę tematów na ten temat i zmiana kodowania rozwiązuje wszystkim ten problem, z tym że ludzie nie mają problemów z kodowaniem a u mnie wszystkie próby trwają już 2 miesiące, a samochodem jeżdzę naprawdę bardzo dużo.
Bardzo proszę was o podpowiedzi.
Jestem z Radomska (40km od Częstochowy, 50 Piotrków, 100 Łódź) Może ktoś znajdzie się z forum kto byłby w stanie mi pomoc, ewentualnie jakoś zdalnie.
Mam bardzo uciążliwy problem z samochodem grupy VAG z którym żaden elektronik nie chce się podjąć a na innych forach nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi.
Samochód to Audi A6 C5 2.5 TDI AKN 150 KM 00'r.
Zmieniłem uszkodzoną skrzynie biegów z TipTronic 5HP19 na manualną skrzynie 6-ścio biegową i pozostało mi zmienić kodowanie sterownika ( 4B1 907 401 A ) z kodowania 01011 na wartość przypisaną pod manual.
Sterownik nie przyjmuje żadnej inne wartości, a próbowałem już setki razy cokolwiek zmienić, czytałem różne zagraniczne fora i również stamtąd brałem owe wartości i bez efektów. Czytałem gdzieś na anglojęzycznym forum, że nie które sterowniki nie mają możliwości kodowania, czy ja akurat miałbym takiego pecha?
Kodowanie jest konieczne ponieważ samochód nie ma mocy w zakresie 2000-4000RPM co jest typowym objawem złego kodowania, jest trochę tematów na ten temat i zmiana kodowania rozwiązuje wszystkim ten problem, z tym że ludzie nie mają problemów z kodowaniem a u mnie wszystkie próby trwają już 2 miesiące, a samochodem jeżdzę naprawdę bardzo dużo.
Bardzo proszę was o podpowiedzi.
Jestem z Radomska (40km od Częstochowy, 50 Piotrków, 100 Łódź) Może ktoś znajdzie się z forum kto byłby w stanie mi pomoc, ewentualnie jakoś zdalnie.