Strona 1 z 1
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: wt lis 17, 2015 00:11
autor: maniana90
Witam
Mam problem z elektryką przy przekładce z Pierburga 2e2 (RF) na Monowtrysk (RP) dotyczy on kostki nr 357 972 765 (6pin) a mianowicie nie mam kostki która łączy się z ową.
Reszte intalacji już udało mi się rozszyfrować co nie było banalne posiadając ponieważ mój Golf jest z 1988 (stara skrzynka) a instalacja którą otrzymałem po 89 (nowa skrzynka)
Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki gdzie który pin z kostki powinien zostać podłączony.
Z góry dziękuje za odpowiedz
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: wt lis 17, 2015 00:41
autor: tom33k
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: wt lis 17, 2015 00:50
autor: maniana90
Dzieki ale a2resource ma tylko opis pinow kostek i kabli w skrzynce ktory tylko czesciowo mi pomogl z przerobionem wiazki nowego typu na stara.
Zdjecie pogladowe ale chodzi to o ta czesc wtyczki z pinem o kolorze biało-fioletowym bo ta widoczna na pierwszym planie jest od Pf
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: wt lis 17, 2015 01:26
autor: MK II
Brazowy z czerwonym paskiem-masa przekaznika pompy paliwa
Czarny-plus po stacyjce
Czerwony -staly plus z aku
Czarny z bialym paskiem-tego nie udalo mi sie ustalic
Czerwony z żółtym paskiem-plus jako sygnal na prekaznik pompy paliwa
Bialy z filetowym paskiem plus po stacyjce na wtryskiwacz.
Nie musisz wpinac sie w skrzynke bezpiecznikowa,podlaczasz tylko plus po stacyjce i staly plus,do tego robisz na przekazniku zasilanie pompki paliwa i wtryskiwacza -jako sterowanie tego przekaznika plus po stacyjce i dziala
Jak nie masz pompki paliwa to kup zwykla montowana na przewodzie( najlepiej jak najblizej baku) i bedzie banglac
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: wt lis 17, 2015 12:41
autor: maniana90
Dzieki wielkie.
Ale gdyby udalo sie komus rozszyfrowac od czego jest czarny z bialym paskiem bede wdzieczny
Pompy paliwa mam od Rp obie tylko trzeba zrezac wiazke do pomp.
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: wt lis 17, 2015 12:50
autor: jeryk10
czarny z białym plus po zapłonie .
http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh18.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh19.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: wt lis 17, 2015 12:50
autor: MK II
Ale czy jest sens?zrob na krotko na przekazniku sterowana plusem p stacyjce i tyle.Jeszcze jedno.Ja masz lpg musisz zrobic zasilanie kompa na przekazniku,zeby po kazdym wylaczeniu silnika odcinac prad do ecu ,zeby sie resetowal,bo moze swirować.
Re: Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: wt lis 17, 2015 16:10
autor: maniana90
A masz mozliwość wstawic objasnienie(legende) do tych schematow?
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: wt lis 17, 2015 22:12
autor: jeryk10
30 stały plus 15 plus po stacyjce 31 masa reszta tu
http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... ryska.html" onclick="window.open(this.href);return false; .
Problem z przekładką Pierburg na MonoJetronic
: czw sty 14, 2016 01:16
autor: maniana90
Witam ponownie po dluzszej przerwie.
Autko chodzi tylko ze chwilowo jest to wszystko podłączone na krotko dla sprawdzenia
Teraz moje pytanko
Jaki przekaźnik (nawet z tych wystepujacych w Vw) moge zastosowac do resetowania Ecu?
Troszke zielony jestem w temacie elektryki
Dzieki za odpowiedz