stacyjka po 89roku

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mrbary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 04, 2015 23:18

stacyjka po 89roku

Post autor: mrbary » sob paź 24, 2015 18:48

Witam

Jestem w trakcie swapa z 1.6d na 1.9tdi
Mam pytanie odnośnie stacyjek w golfach 2. Czy byk tylko 1 rodzaj czy wraz z zmiana na nowy typ elektryki stacyjki sie również zmienialy?

Jezeli tak to czy stacyjka w golfach 3 to juz ten nowy typ?
Jezeli nie to czy manetki na nowy typ instalacji bd pasować na ta stacyjke z golfa 3?

Sytuacja wygląda tak iż
- mialem stara instalacje
- wywalilem wszystko
- kupiłem nowa instalacje na tylne lampy, pompę i wnętrze samochodu
- skrzynka wyladowala z golfa 3 wraz z wiazka silnika, tak jak byla wpieta w trojce

Dzisiaj wyciaglem wiązkę stacyjki i pająka z golfa 3, no i na moje starego typu manetki to nie wejdzie, stacyjka tez odpada, stad moje pierwsze pytanie.

Zastanawiam się czy manetki z golfa 2 pod nowa instalacje rozwiążą mój problem

Dzieki za odpowiedz



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

stacyjka po 89roku

Post autor: Hubi14 » sob paź 24, 2015 22:02

bębenek to się pewnie nie różni a sama kostka stacyjki to jak najbardziej :) kup sobie najlepiej wszystko na nową instalację, kostkę manetki itp przejście było w chyba 89 roku, w 90 już była nowa instalacja i taka sama jest w G III



mrbary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 04, 2015 23:18

stacyjka po 89roku

Post autor: mrbary » ndz paź 25, 2015 13:44

ok, a w przypadku jak mam juz wyciagnieta kostke stacyjki z golfa 3 to i tak bede potrzebowal stacyjke po 89 z dwojki tak?



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

stacyjka po 89roku

Post autor: Hubi14 » ndz paź 25, 2015 17:14

a tego to już nie wiem :D



Awatar użytkownika
Klaudek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 509
Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

stacyjka po 89roku

Post autor: Klaudek » ndz paź 25, 2015 19:49

Stacyjka jest taka sama, różni się kostka...

Jak masz jeden kluczyk od drzwi i stacyjki to sobie ją możesz zostawić, jak inne to zmień bo i tak różnicy to nie robi :bigok:

Zmiana skrzynki bezpieczników na nowy typ była w roku 88. Po tym roku już elektrycznie wszystko zgodne z trójką. :bigok:

Nowszy typ manetek od dwójki, licznik na jeden wtyk od dwójki, napęd linki do skrzyni i dodatkowo z alternatora sygnał do obrotomierza z zacisku w alternatora, jak w altenatorze go nie ma to możesz założyć alternator z dwójki lub trójki D/TD. i jeszcze mostek na sygnale kierunków bo w trójce masz dwie kontrolki a w dwójce jedną. Wtyki pasują i masz wnętrze mk2

:food:



mrbary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 04, 2015 23:18

stacyjka po 89roku

Post autor: mrbary » ndz paź 25, 2015 22:46

dobra a jak mam skrzynie z trojki? cos czytalem ze ta linke zamiast kostki i tak sie da wsadzic, ale co zrobic wtedy z ta kostka co do skrzyni sie wpina?
to jak bd mial licznik na 1 wtyk z dwojki to mi obrotmierz nie bd dzialal?
chyba ze dam licznik 3ki co bd tragicznie wygladac, ale i tak niemam nawet licznika z 2 na 1 kostke.

z tym sygnalem kierunkow to jeszcze nie w temacie, ogolnie jeszcze nie doszedlem do przerabiania swiatel z wiazki z 3ki, jak narazie to mam kable pod swiatla z dwojki, uciete w miejscu gdzie trzeba juz bylo.

jestem na etapie filtru powietrza i intercoolera, zastanawiam sie czy jedynym logicznym rozwiazaniem jest stozkowy filtr i intercooler fmic w pas przedni ?
tylko niewiem czy jak wezme stozkowy to gdzie pozniej wepne ta kostke co jest na obudowie z filtra?



mrbary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 04, 2015 23:18

Re: stacyjka po 89roku

Post autor: mrbary » ndz paź 25, 2015 22:46

Klaudek pisze:Stacyjka jest taka sama, różni się kostka...

Jak masz jeden kluczyk od drzwi i stacyjki to sobie ją możesz zostawić, jak inne to zmień bo i tak różnicy to nie robi :bigok:

Zmiana skrzynki bezpieczników na nowy typ była w roku 88. Po tym roku już elektrycznie wszystko zgodne z trójką. :bigok:

Nowszy typ manetek od dwójki, licznik na jeden wtyk od dwójki, napęd linki do skrzyni i dodatkowo z alternatora sygnał do obrotomierza z zacisku w alternatora, jak w altenatorze go nie ma to możesz założyć alternator z dwójki lub trójki D/TD. i jeszcze mostek na sygnale kierunków bo w trójce masz dwie kontrolki a w dwójce jedną. Wtyki pasują i masz wnętrze mk2

:food:

dzieki za pomoc



mrbary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 04, 2015 23:18

Re: stacyjka po 89roku

Post autor: mrbary » pn paź 26, 2015 17:50

Klaudek pisze:Stacyjka jest taka sama, różni się kostka...
czyli musze miec stacyjke z dwojki po 89r? bo rozumiem z tego ze kostka z trojki jest inna od tej z dwojki nawet po 89, ta?



Awatar użytkownika
Radzio0018
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 492
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 12:18
Lokalizacja: Kęty

stacyjka po 89roku

Post autor: Radzio0018 » pn paź 26, 2015 18:15

Nie, kostka w Golfie II od 1989 jest taka sama jak w golfie III i innych modelach grupy VAG bodajże kilka lat młodszych ...



mrbary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 04, 2015 23:18

stacyjka po 89roku

Post autor: mrbary » pn paź 26, 2015 18:29

dobra to konkluzja jest taka ze potrzebuje samych manetek z golfa II na nowa instalacje, a stacyjke moge wziasc z golfa 3, i te manetki ktore kupie bd pasowac na nie, tak ?



Awatar użytkownika
Klaudek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 509
Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

stacyjka po 89roku

Post autor: Klaudek » pn paź 26, 2015 20:15

Tak, manetki z dwójki albo passata b3 i pasuje bez problemu. Stacyjka cała z golfa trójki albo dwójki po 88 czy passata b3 wszystko to to samo...
mrbary pisze: dobra a jak mam skrzynie z trojki? cos czytalem ze ta linke zamiast kostki i tak sie da wsadzic, ale co zrobic wtedy z ta kostka co do skrzyni sie wpina?
Wkładasz napęd dwójkowy i linke do zegarów... no jak co co zrobić z nią, nie podłączać bo już nie ma do czego i po co :helm:
mrbary pisze:to jak bd mial licznik na 1 wtyk z dwojki to mi obrotmierz nie bd dzialal?
Nie będzie bo TDI nie było jeszcze w mk2 i wszystkie liczniki biorą sygnał z alternatora a konkretnie zacisku W i taki sygnał musisz doprowadzić do zegarów...

Tdi bierze sygnał z kompa i taki będzie podawany na zegary - krótko mówiąc wychyli Ci wskazówkę do końca po odpaleniu...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 37 gości