2.0 2E ,,silnik krokowy''
: czw paź 15, 2015 23:51
Siema .
Pacjent golf 3 2.0 2E . Kupione juz 3 ,,silniki krokowe '' a dokladniej zawory powietrza dodatkowego .
Wyczyszczone , nasmarowane podpiete , dolot szczelny . Odpalone obroty 1100 ssane auto sie nagrzewa obroty ladnie spadaja na okolo 840obr/min ( tak ustawilem )
Jazda po miescie , dwa razy stop na swiatlach obroty ladnie spadaja od razu po puszczeniu gazu .
Mija chwila kolejne hamowanie do zera obroty spadaja na 900 po czym szybko wskakuja na 1200-1300 i sie zaczyna , auto nie ma pelnej mocy mimo gazu w podlodze czuc ze ,,raz ciagnie jak 2.0 a raz jak 1,6 '' .
Ruszanie wyglada jak by ruszal swiezy kierownik , ledwo musniety pedal gazu podnosi obroty na ponad 2 tys , zmiana biegow nie naturalna bo obroty podniesione . Nie da sie ,,kulac na biegu ponizej 1300obr bo auto ,,wyrywa'' do przodu ..
Krokowe juz 3 szt wiec odpada .
Co dokladnie steruje podwyzszanie obrotow zaworem powietrza dodatkowego ??
Pacjent golf 3 2.0 2E . Kupione juz 3 ,,silniki krokowe '' a dokladniej zawory powietrza dodatkowego .
Wyczyszczone , nasmarowane podpiete , dolot szczelny . Odpalone obroty 1100 ssane auto sie nagrzewa obroty ladnie spadaja na okolo 840obr/min ( tak ustawilem )
Jazda po miescie , dwa razy stop na swiatlach obroty ladnie spadaja od razu po puszczeniu gazu .
Mija chwila kolejne hamowanie do zera obroty spadaja na 900 po czym szybko wskakuja na 1200-1300 i sie zaczyna , auto nie ma pelnej mocy mimo gazu w podlodze czuc ze ,,raz ciagnie jak 2.0 a raz jak 1,6 '' .
Ruszanie wyglada jak by ruszal swiezy kierownik , ledwo musniety pedal gazu podnosi obroty na ponad 2 tys , zmiana biegow nie naturalna bo obroty podniesione . Nie da sie ,,kulac na biegu ponizej 1300obr bo auto ,,wyrywa'' do przodu ..
Krokowe juz 3 szt wiec odpada .
Co dokladnie steruje podwyzszanie obrotow zaworem powietrza dodatkowego ??