Licznik MFA na 1/2 fis 2.3 V5
: śr paź 14, 2015 22:23
Witam.
Zakupiłem jakiś czas temu Golfa 4 po swapie z 1.6 sr AKL 98r. na 2.3 v5 AQN 01r.
Wracając do domu po kupnie zauważyłem,że na zakrętach coś mnie w*pi*erdala z zakrętów.
Coś mi nie grało jeśli chodzi o obroty względem prędkości.
Po włączeniu navi okazało się,że licznik przekłamuje o mniej więcej 25 km/h.
Zorientowałem się,że 2001r. musi już mieć pół fisa.
Pół fisa załatwiłem,podłączyłem i zaczęły się problemy.
Po pierwsze:
Nie pokazuje obrotów
Licznik krzyczy,że coś nie tak jest z czujnikiem ciśnienia oleju
Przeskakuję między wartościami manetką i wszystko jest ok,ale nie pokazuje spalania
Oczywiście krzyczał o Poduszki i coś tam jeszcze,ale to mi się udało wyłączyć
Jedyne co się zgadza to pomiar prędkości.
Wiem,że 98 Cana nie miały,ale jeśli ja mam Auto i kompa już z canem to wychodzi na to,że can nie jest podłączony?
Czy wystarczy poprowadzić piny do kompa czy sprawa jest bardziej skomplikowana?
Po podłączeniu auta pod kompa silnik pokazuje brak komunikacji z licznikem.
Jakie powinno być poprawne kodowanie licznika?
Czy to że silnik i komp pochodzi z anglika ma znaczenie?
Chciałbym aby wszystko funkcjonowało tak jak książka pisze i nie chce wkładać 1/2 fis bez cana.
Co należy jeszcze zmienić,dodać,zmodyfikować?
Instalację elektryczną potrafię czytać więc jeśli ktoś mnie pokieruje to sobie poradzę.
Co do Poduszek i ABS to na wiosnę kupię prawidłowe aby licznik nie krzyczał...
Ogólnie wszystko zostanie zmienione jeśli chodzi o zawieszenie,układ hamulcowy i urządzenia sterujące.
Pomóżcie miłośnikowi Vaga uporać się z problemami...
Zakupiłem jakiś czas temu Golfa 4 po swapie z 1.6 sr AKL 98r. na 2.3 v5 AQN 01r.
Wracając do domu po kupnie zauważyłem,że na zakrętach coś mnie w*pi*erdala z zakrętów.
Coś mi nie grało jeśli chodzi o obroty względem prędkości.
Po włączeniu navi okazało się,że licznik przekłamuje o mniej więcej 25 km/h.
Zorientowałem się,że 2001r. musi już mieć pół fisa.
Pół fisa załatwiłem,podłączyłem i zaczęły się problemy.
Po pierwsze:
Nie pokazuje obrotów
Licznik krzyczy,że coś nie tak jest z czujnikiem ciśnienia oleju
Przeskakuję między wartościami manetką i wszystko jest ok,ale nie pokazuje spalania
Oczywiście krzyczał o Poduszki i coś tam jeszcze,ale to mi się udało wyłączyć
Jedyne co się zgadza to pomiar prędkości.
Wiem,że 98 Cana nie miały,ale jeśli ja mam Auto i kompa już z canem to wychodzi na to,że can nie jest podłączony?
Czy wystarczy poprowadzić piny do kompa czy sprawa jest bardziej skomplikowana?
Po podłączeniu auta pod kompa silnik pokazuje brak komunikacji z licznikem.
Jakie powinno być poprawne kodowanie licznika?
Czy to że silnik i komp pochodzi z anglika ma znaczenie?
Chciałbym aby wszystko funkcjonowało tak jak książka pisze i nie chce wkładać 1/2 fis bez cana.
Co należy jeszcze zmienić,dodać,zmodyfikować?
Instalację elektryczną potrafię czytać więc jeśli ktoś mnie pokieruje to sobie poradzę.
Co do Poduszek i ABS to na wiosnę kupię prawidłowe aby licznik nie krzyczał...
Ogólnie wszystko zostanie zmienione jeśli chodzi o zawieszenie,układ hamulcowy i urządzenia sterujące.
Pomóżcie miłośnikowi Vaga uporać się z problemami...