Licznik MFA na 1/2 fis 2.3 V5

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

XsioR91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr sty 14, 2015 15:34

Licznik MFA na 1/2 fis 2.3 V5

Post autor: XsioR91 » śr paź 14, 2015 22:23

Witam.
Zakupiłem jakiś czas temu Golfa 4 po swapie z 1.6 sr AKL 98r. na 2.3 v5 AQN 01r.
Wracając do domu po kupnie zauważyłem,że na zakrętach coś mnie w*pi*erdala z zakrętów.
Coś mi nie grało jeśli chodzi o obroty względem prędkości.
Po włączeniu navi okazało się,że licznik przekłamuje o mniej więcej 25 km/h.
Zorientowałem się,że 2001r. musi już mieć pół fisa.
Pół fisa załatwiłem,podłączyłem i zaczęły się problemy.
Po pierwsze:
Nie pokazuje obrotów
Licznik krzyczy,że coś nie tak jest z czujnikiem ciśnienia oleju
Przeskakuję między wartościami manetką i wszystko jest ok,ale nie pokazuje spalania
Oczywiście krzyczał o Poduszki i coś tam jeszcze,ale to mi się udało wyłączyć

Jedyne co się zgadza to pomiar prędkości.

Wiem,że 98 Cana nie miały,ale jeśli ja mam Auto i kompa już z canem to wychodzi na to,że can nie jest podłączony?
Czy wystarczy poprowadzić piny do kompa czy sprawa jest bardziej skomplikowana?

Po podłączeniu auta pod kompa silnik pokazuje brak komunikacji z licznikem.
Jakie powinno być poprawne kodowanie licznika?
Czy to że silnik i komp pochodzi z anglika ma znaczenie?
Chciałbym aby wszystko funkcjonowało tak jak książka pisze i nie chce wkładać 1/2 fis bez cana.
Co należy jeszcze zmienić,dodać,zmodyfikować?
Instalację elektryczną potrafię czytać więc jeśli ktoś mnie pokieruje to sobie poradzę.
Co do Poduszek i ABS to na wiosnę kupię prawidłowe aby licznik nie krzyczał...

Ogólnie wszystko zostanie zmienione jeśli chodzi o zawieszenie,układ hamulcowy i urządzenia sterujące.
Pomóżcie miłośnikowi Vaga uporać się z problemami...



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Licznik MFA na 1/2 fis 2.3 V5

Post autor: MaciekV5 » czw paź 15, 2015 07:50

XsioR91 pisze:Wiem,że 98 Cana nie miały,ale jeśli ja mam Auto i kompa już z canem to wychodzi na to,że can nie jest podłączony?
Czy wystarczy poprowadzić piny do kompa czy sprawa jest bardziej skomplikowana?
Powinno wystarczyć, doprowadź CAN do licznika, a obrotomierz i spalanie na fisie ożyje.
Właściwe kodowanie licznika znajdziesz sam, szukając na forum.
XsioR91 pisze:Chciałbym aby wszystko funkcjonowało tak jak książka pisze i nie chce wkładać 1/2 fis bez cana.
I dobrze, bo takowy nie istnieje ;)
XsioR91 pisze:Co do Poduszek i ABS to na wiosnę kupię prawidłowe aby licznik nie krzyczał...
Kontrolki można wyłączyć odpowiednim kodowaniem CAN Gateway.
Wszystko jest na forum, szukaj!



XsioR91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr sty 14, 2015 15:34

Licznik MFA na 1/2 fis 2.3 V5

Post autor: XsioR91 » czw paź 22, 2015 15:17

Dzięki wielkie :)
Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości