Centralny, oraz czujnik kąta skrętu
: sob wrz 12, 2015 19:35
Witam !!
Zacznę od tego że jest to mój 1 post na tym forum
Samochód Golf 4 rok 2000, 1.9 SDI KOMBI
Pytanie 1 ( częściowo rozwiałem swoje wątpliwości za pomocą forum), ale dopytam się.
Mianowicie chodzi o czujnik kąta skrętu kierownicy (taśma pod kierownicę) , wg. mechanika trzeba wymienić, i nie chodzi o samą taśmę, tylko o elektronikę, po podłączeniu do kompa VAG-COM wskazuje błąd (jaki? nie pamiętam), ale nie da rady go wykasować, ani skalibrować czujnika, a objawem jest świecenie kontrolki ESP na liczniku, i brak reakcji na naciskanie przycisku ESP na desce.
Moje wątpliwości dotyczyły nr. katalogowego w/w czujnika. Sprawdziłem w Etce oryginalny numer w/w czujnika to 1J0959 654 AG, który zamienia się na 1J0959 654 BK, ale nie ma żadnego na Allegro, jest natomiast mnogo 1J0959 654 AP, o którym nie ma wzmianki w Etce, a który wg forum będzie pasował i działał.
Pytanie 2 (może ktoś maił podobny, albo taki sam problem)
Chodzi o zamykanie centralne (strona kierowcy) do pewnego czasu działo bez zarzutu. Od pewnego momentu przestało działać domykanie okien przez kluczyk (nie posiadam pilota) . Następnie przestał otwierać centralny, a ostatnio nawet nie można nawet zamknąć (drzwi kierowcy nie reagują na kręcenie kluczykiem). Zamykam samochód od strony pasażera, co mnie zaczyna lekko wq. Dodatkowo zauważyłem że kręcąc kluczykiem ze strony uszkodzonej kluczyk przestał wracać, kręcąc w stronę przodu pojazdu (przeciwnie do zegara) (przekręcę i zostaje w pozycji poziomej), natomiast odwrotnie (zgodnie z zegarem) wraca do pionu.
Moje pytania
ad 1 czy 1J0959 654 AP zadziała ??
ad 2 może ktoś miał z takim problemem do czynienia, i wie od czego zacząć (klamka - uchwyt bębenka) lub może zamek ??
Z góry dzięki za odpowiedz(i).
Pozdrawiam
Zacznę od tego że jest to mój 1 post na tym forum
Samochód Golf 4 rok 2000, 1.9 SDI KOMBI
Pytanie 1 ( częściowo rozwiałem swoje wątpliwości za pomocą forum), ale dopytam się.
Mianowicie chodzi o czujnik kąta skrętu kierownicy (taśma pod kierownicę) , wg. mechanika trzeba wymienić, i nie chodzi o samą taśmę, tylko o elektronikę, po podłączeniu do kompa VAG-COM wskazuje błąd (jaki? nie pamiętam), ale nie da rady go wykasować, ani skalibrować czujnika, a objawem jest świecenie kontrolki ESP na liczniku, i brak reakcji na naciskanie przycisku ESP na desce.
Moje wątpliwości dotyczyły nr. katalogowego w/w czujnika. Sprawdziłem w Etce oryginalny numer w/w czujnika to 1J0959 654 AG, który zamienia się na 1J0959 654 BK, ale nie ma żadnego na Allegro, jest natomiast mnogo 1J0959 654 AP, o którym nie ma wzmianki w Etce, a który wg forum będzie pasował i działał.
Pytanie 2 (może ktoś maił podobny, albo taki sam problem)
Chodzi o zamykanie centralne (strona kierowcy) do pewnego czasu działo bez zarzutu. Od pewnego momentu przestało działać domykanie okien przez kluczyk (nie posiadam pilota) . Następnie przestał otwierać centralny, a ostatnio nawet nie można nawet zamknąć (drzwi kierowcy nie reagują na kręcenie kluczykiem). Zamykam samochód od strony pasażera, co mnie zaczyna lekko wq. Dodatkowo zauważyłem że kręcąc kluczykiem ze strony uszkodzonej kluczyk przestał wracać, kręcąc w stronę przodu pojazdu (przeciwnie do zegara) (przekręcę i zostaje w pozycji poziomej), natomiast odwrotnie (zgodnie z zegarem) wraca do pionu.
Moje pytania
ad 1 czy 1J0959 654 AP zadziała ??
ad 2 może ktoś miał z takim problemem do czynienia, i wie od czego zacząć (klamka - uchwyt bębenka) lub może zamek ??
Z góry dzięki za odpowiedz(i).
Pozdrawiam