Strona 1 z 1

wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: wt lip 28, 2015 17:52
autor: vwmaniac19911991
siema. czy ma ktoś schemat jak wykonać te wiązki ? druga sprawa mam przekaznik a kierownice już założylem ale jest jeden problem strasznie słabo świeci o wiele mniej niż reszta a na zdjeciach wiedzialem ze powinna tak samo mocno swiecic.

wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: pn sie 03, 2015 15:32
autor: vwmaniac19911991
Pomoze mi ktos przy tym montazu?
Tym tematem sie posilkuje jest spor napisane.. tylko mi to nie pasuje bo mam przekaznik 452 i auto z can ale ta kiera i ten prxeaznik sa wyviagniete z auta z ca i dzialaly tam. Ponoc mozna przekaznik przeprogramowac na 451.
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2499 ... -cd-rns-e/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moze mi ktos pomoc?

wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: pt sie 21, 2015 18:10
autor: vwmaniac19911991
panowie prosze o pomoc kolega z forum wysłał mi poradnik :
http://forum.vw-passat.pl/threads/10482 ... fotoporada" onclick="window.open(this.href);return false;

jednak mam problemy :
"Z żółtej wtyczki T5 idącej do taśmy airbagu demontujemy przewód idący na pole nr 3 (przewód sygnału dwutonowego koloru brązowo-żółtego– nie będzie on potrzebny)."
u mnie jest on brązowo niebieski w pinie 3 ale to chyba on z tego co czytałem

"9 - zrównoleglić z przewodem brązowo-żółtym idącym na pin 6 wtyczki S6 przekaźnika nr 53 dwutonowego sygnału dźwiękowego,"
niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu .. zaden z nich nie ma pinu 6 pod spodem pisza piny 87 89 itp..
dobra ten od góry nie ma pinu 6 ale idzie od niego brązowo niebieski kabel pod ktory sie podepne

13 - pod bezpiecznik nr 10 (zasilanie dociągnąć z terminala 30) - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,

jak zasilanie dociagnąć czyli do tego kabla ma isc jeszcze dodatkowy kabelek z tej śróbki co pisze 30 nad nia ?
prosze o pomoc robie tylko pol roboty bo nie montuje tempomatu tylko samo radio ale i tak jak widzicie duzo nie wiem

6 - pod zielony przewód lini diadnostycznej K idący do wtyczki OBDII
u mnie do zlącza diagnostycznego nie idzie żaden zielony kabelek..

wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: pt sie 21, 2015 18:51
autor: Qto
vwmaniac19911991 pisze:niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu
czy Ty kiedykolwiek użyjesz googli lub wyszukiwarki na forum? Wystarczy wpisać "przekaźniki golf 4" i pod pierwszym linkiem masz napisane, który jest od klaksonu - ten na dole
Gniazdo przekaźnika ma 9 otworów...stąd numeracja 1-9
vwmaniac19911991 pisze:6 - pod zielony przewód lini diadnostycznej K idący do wtyczki OBDII
u mnie do zlącza diagnostycznego nie idzie żaden zielony kabelek..
szaro/biały
vwmaniac19911991 pisze:13 - zasilanie dociągnąć z terminala 30 - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,
edytowałem, może tak będzie łatwiej

Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: pt sie 21, 2015 19:00
autor: vwmaniac19911991
Qto pisze:
vwmaniac19911991 pisze:niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu
czy Ty kiedykolwiek użyjesz googli lub wyszukiwarki na forum? Wystarczy wpisać "przekaźniki golf 4" i pod pierwszym linkiem masz napisane, który jest od klaksonu - ten na dole
Gniazdo przekaźnika ma 9 otworów...stąd numeracja 1-9
vwmaniac19911991 pisze:6 - pod zielony przewód lini diadnostycznej K idący do wtyczki OBDII
u mnie do zlącza diagnostycznego nie idzie żaden zielony kabelek..
szaro/biały
vwmaniac19911991 pisze:13 - zasilanie dociągnąć z terminala 30 - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,
edytowałem, może tak będzie łatwiej
dziękuje jesteś moim sensejem

Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: sob sie 22, 2015 17:29
autor: vwmaniac19911991
Qto pisze:
vwmaniac19911991 pisze:niestety mam 2 przekazniki 53.. nie wiem ktory jest od klaksonu
czy Ty kiedykolwiek użyjesz googli lub wyszukiwarki na forum? Wystarczy wpisać "przekaźniki golf 4" i pod pierwszym linkiem masz napisane, który jest od klaksonu - ten na dole
Gniazdo przekaźnika ma 9 otworów...stąd numeracja 1-9
vwmaniac19911991 pisze:6 - pod zielony przewód lini diadnostycznej K idący do wtyczki OBDII
u mnie do zlącza diagnostycznego nie idzie żaden zielony kabelek..
szaro/biały
vwmaniac19911991 pisze:13 - zasilanie dociągnąć z terminala 30 - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,
edytowałem, może tak będzie łatwiej
jeszcze nie do końca rozumiem..
13 - pod bezpiecznik nr 10 (zasilanie dociągnąć z terminala 30) - złącza śrubowego pod listwą przekaźników,

bezpiecznik nr 10 wg. google odpowiada za sterownik silnika i ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony... jeden kolega napisał mi, że trzeba dołożyć nowy przekażnik i zasilanie od niego pociągnąć ze śruby nr . 30. Tylko nie wiem z której strony bezpiecznika ma iść kabel do śruby a z której do przekaznika , czy to obojętne? i ile ma ma mieć ;20A ? , jesli pytania sa męczące przepraszam ale nie znam sie na tym

wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: sob sie 22, 2015 17:51
autor: grg474
vwmaniac19911991, może inaczej - masz bezpiecznik nr 10? jak tak to otwórz skrzynkę bezpieczników, znajdź przewód który wychodzi od tego bezpiecznika i weź się do niego dolutuj. A jak nie masz to patrząc od wykładziny gdzie kłądzie stopy kierowca do góry w skrzynce przekaźników zobaczysz gruby czerwony przewód przykręcony nakrętką na klucz 13 lub 10 (piszę z pamieci) i tam widać oznaczenie 30 co oznacza zasilanie z akumulatora. Z tego miejsca prowadzi się przewód tóry wpinasz w jedno miejsce bezpiecznika, a w drugie wpinasz przewód który prowadzisz do pinu 13 podstawki przekaźnika multifunkcji

Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: sob sie 22, 2015 18:48
autor: vwmaniac19911991
grg474 pisze:vwmaniac19911991, może inaczej - masz bezpiecznik nr 10? jak tak to otwórz skrzynkę bezpieczników, znajdź przewód który wychodzi od tego bezpiecznika i weź się do niego dolutuj. A jak nie masz to patrząc od wykładziny gdzie kłądzie stopy kierowca do góry w skrzynce przekaźników zobaczysz gruby czerwony przewód przykręcony nakrętką na klucz 13 lub 10 (piszę z pamieci) i tam widać oznaczenie 30 co oznacza zasilanie z akumulatora. Z tego miejsca prowadzi się przewód tóry wpinasz w jedno miejsce bezpiecznika, a w drugie wpinasz przewód który prowadzisz do pinu 13 podstawki przekaźnika multifunkcji
dziekuje Ci . mam ten bezpiecznik, ale ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony i do ktorego sie dolutować?

wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: ndz sie 23, 2015 08:16
autor: grg474
vwmaniac19911991 pisze:dziekuje Ci . mam ten bezpiecznik, ale ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony i do ktorego sie dolutować?
czy aby na pewno? bo brązowo/czerwony jest przy bezpieczniku 13

Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: ndz sie 23, 2015 08:54
autor: vwmaniac19911991
grg474 pisze:
vwmaniac19911991 pisze:dziekuje Ci . mam ten bezpiecznik, ale ida tam 2 kabelki żółto czerwony i brązowo czerwony i do ktorego sie dolutować?
czy aby na pewno? bo brązowo/czerwony jest przy bezpieczniku 13
Tak wyciagalem bezpiecznik i ruszalem kabelkami i 2 ida takie do niego. Chyba najlepiej bedzie dolozyc bezpiecznik nowy

wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: ndz sie 23, 2015 08:59
autor: Qto
z tego co ja kojarzę to na wyjściu bezpiecznika 13 jest czerwono/brązowy... a bezpiecznik 10 w zależności od rocznika, po listopadzie 2001 na wejściu jest brązowo/czerwony a na wyjściu żółto/czerwony - jest to bezpiecznik styku S, wcześniej był to bezpiecznik 37. We wcześniejszych modelach bezpieczniki był zamienione ze sobą, ten drugi jest od sterownika silnika.
Z bezpiecznika 10 zasilanie dla przekaźnika multifunkcji było w Passacie...w mk4 wg moich schematów zasilanie nie szło z żadnego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników...

Re: wiązki do kierownicy multifunkcyjnej schemat

: ndz sie 23, 2015 18:47
autor: vwmaniac19911991
Qto pisze:z tego co ja kojarzę to na wyjściu bezpiecznika 13 jest czerwono/brązowy... a bezpiecznik 10 w zależności od rocznika, po listopadzie 2001 na wejściu jest brązowo/czerwony a na wyjściu żółto/czerwony - jest to bezpiecznik styku S, wcześniej był to bezpiecznik 37. We wcześniejszych modelach bezpieczniki był zamienione ze sobą, ten drugi jest od sterownika silnika.
Z bezpiecznika 10 zasilanie dla przekaźnika multifunkcji było w Passacie...w mk4 wg moich schematów zasilanie nie szło z żadnego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników...
Dzieki wszystko juz dziala. Ale jest jeden problem nie mam oomunikatow np volume up na fisie. Czy tak powinno byc czy musze jeszcze cos aktywowac?