Mamy taki problem z Naszą jettą.
Po swapie VR6 wszystko śmigało przez ponad dwa lata. Kilka razy zdarzyło się, że immo blokował ale wystarczyło puszkę ruszyć i zadziałało.
Ostatnio jednak problem powrócił na stałe - odpala na sekundę i gaśnie.
Po przekręceniu stacyjki w module Immo słychać cykanie przekaźnika (biały na zdjęciu)
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/1068/2c642c0a19ece670m.jpg)
![Obrazek](http://images70.fotosik.pl/1068/c89fb04c8977819fm.jpg)
W moim B4 VR6 przekaźnika nie słychać dlatego uznałem, że się uszkodził i wymieniłem go na nowy oryginalny ale problem "cykania" pozostał.
Żeby pozbyć się problemów z immo daliśmy je do wyłączenia ale to również nie pomogło, auto odpala na sekundę i gaśnie - zawsze identycznie.
Kolejny krok to próba podłączenia się do ECU ale tutaj też problem - brak komunikacji. Wcześniej (pare miesięcy temu) wszystko działało.
Ponadto podczas próby połączenia się z ECU przez OBD2 również słychać przekaźnik w IMMO. Nie wiem czy tak powinno być szczerze mówiąc.
Z kolegą sprawdzilismy przejścia między kablami immo a konektorami, przejrzana ogólnie elektryka, przejście między gniazdem OBD2, a wtyczką do ECU dla lini K jest (kabel siwo-biały z wtyczką siwą na zdjęciu).
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1069/68bc2e924ad5f8c5m.jpg)
Sprawdzałem też prądy na wtyczce do ECU ale tutaj potrzebowałbym jeszcze pinoutu do mojego sterownika - może ktoś ma?
![Obrazek](http://images69.fotosik.pl/1068/63719453ba02c4ddm.jpg)
![Obrazek](http://images66.fotosik.pl/1069/5bbca86cc8eb2032m.jpg)
Dodatkowo sprawdzone:
- zasilanie w paliwo jest, pompa ładnie podaje podczas kręcenia rozrusznikiem;
- sprawdzone bezpieczniki w skrzynce
- podmieniony czujnik położenia wału
No i na koniec filmik - na początku dwukrotne przekręcenie stacyjką, później próba połączenia się z ECU.
[youtube][/youtube]
Może ktoś jakieś sugestie co do tego immo i co do problemów z połączeniem się z ECU?
Będę wdzięczny za każdą cenną uwagę.
Pozdrawiam