Przepływomierz 4 -ro pinowy a 5-cio pin
: ndz lip 26, 2015 10:05
Witam .
Pacjent Passat B5 1999 silnik 1.8T APU 150 km ( z jedną sondą lambda) Dopadł mnie problem a właściwie dylemat. Poprzedni właśiciciel postanowił wymienić przepływkę... chwała mu za to. Tylko poszedł do sklepu i kupił przepływkę x xxx xxx o32 a nie 0 280 217 117 czyli kupił 5 pinowy do auta z instalacją 4 pinową ( chodzi o sondy lambda jedna lub dwie ) Jakiś magik podłaczył 4 piny a 5ty zostawił nie podpięty. Auto nie daje odczuć za bardzo że coś nie tak tylko pod vag-iem ptzepływ jest 0.00 mg /l chcę kupić 117- tke 4 pinową tylko powiedzcie czy można było podłączyć 5 pinowy tak aby było ok i czy jak przepływ 0.00 w vagu nie daje jakiś błędnych przeliczeń... wyskakuje tylko błąd niski poziom sygnału ... I pomimo że jeżdzi jak trzeba to Jak to się mówi dupy nie urywa. Silnik podobno jak mi powiedział jeden z kolegów ( koleś w SABIE siedzi ) że nierówno terkocze jak to nazwał i stwierdził coś o mapie awaryjnej że motor przechodzi w tryb awaryjny pomimo braku wyświetlenia cheka. Pomóżcie co z tym zrobić . Nadmienie że przepływka 032 ( jest do Passata 1.8T tylko z dwiema sondami ) i jest kupiona nowa ( bosch) Nieukrywam że koledzy z Vaglodz nie podjeli tematu ... tylko odesłali do was
Pacjent Passat B5 1999 silnik 1.8T APU 150 km ( z jedną sondą lambda) Dopadł mnie problem a właściwie dylemat. Poprzedni właśiciciel postanowił wymienić przepływkę... chwała mu za to. Tylko poszedł do sklepu i kupił przepływkę x xxx xxx o32 a nie 0 280 217 117 czyli kupił 5 pinowy do auta z instalacją 4 pinową ( chodzi o sondy lambda jedna lub dwie ) Jakiś magik podłaczył 4 piny a 5ty zostawił nie podpięty. Auto nie daje odczuć za bardzo że coś nie tak tylko pod vag-iem ptzepływ jest 0.00 mg /l chcę kupić 117- tke 4 pinową tylko powiedzcie czy można było podłączyć 5 pinowy tak aby było ok i czy jak przepływ 0.00 w vagu nie daje jakiś błędnych przeliczeń... wyskakuje tylko błąd niski poziom sygnału ... I pomimo że jeżdzi jak trzeba to Jak to się mówi dupy nie urywa. Silnik podobno jak mi powiedział jeden z kolegów ( koleś w SABIE siedzi ) że nierówno terkocze jak to nazwał i stwierdził coś o mapie awaryjnej że motor przechodzi w tryb awaryjny pomimo braku wyświetlenia cheka. Pomóżcie co z tym zrobić . Nadmienie że przepływka 032 ( jest do Passata 1.8T tylko z dwiema sondami ) i jest kupiona nowa ( bosch) Nieukrywam że koledzy z Vaglodz nie podjeli tematu ... tylko odesłali do was