Strona 1 z 1

Dziwny problem z kontrolka wody

: pt cze 19, 2015 21:47
autor: Mavrick
Witam

Przeszukalem cale forum ale chyba nikt nie mial jeszcze takiego problemu jak ja:/. Przelozylem do swojego gofera silnik z seata. Z racji tego ze seat mial MFA a moj gofer nie postanowilem przelozyc rowniez to. Wywalilem cala wiazke silnika i wsadzilem seatowska, dodatkowo zmienilem wiazke do zegarow. Po podlaczeniu aku wszystko jest ok...problem pojawia sie po przekreceniu kluczyka. Zapalaja sie kontrolki: woda, olej hamulec (ladowanie nie bo altka jeszcze nie podlaczylem). Po 5 sekundach kontrolka wody lekko przygasa a po kolejnych 5 sekundach zaczyna pulsowac (jasniej ciemniej jasniej ciemniej....) towarzyszy temu dzwiek jakby cykal przekaznik i dochodzi z zegarow. Po podlaczeniu swoich starych zegarow do wiazki od seata wszystko jest ok tzn po 5 s kontrolka od wody gasnie. Jak myslicie co moze byc przyczyna takiego zachowania?. Dodam ze okazalo sie ze zegary ktore siedzialy w seacie to w rzeczywistosci budzik z golfa GT. Poprzedni wlasciciel mial wyjeta zarowke od wody...juz teraz chyba wiem dlaczego...:/...jakies pomysly?. A i jeszcze taka uwaga z tego co patrzylem w etce to seat orginalnie z tym silnikiem mial VDO, te goferowe z MFA tez sa VDO natomiast moje stare Motometr ale wydaje mi sie ze to nie ma zbytnio wplywu.