Dziwny problem z kontrolka wody
: pt cze 19, 2015 21:47
Witam
Przeszukalem cale forum ale chyba nikt nie mial jeszcze takiego problemu jak ja:/. Przelozylem do swojego gofera silnik z seata. Z racji tego ze seat mial MFA a moj gofer nie postanowilem przelozyc rowniez to. Wywalilem cala wiazke silnika i wsadzilem seatowska, dodatkowo zmienilem wiazke do zegarow. Po podlaczeniu aku wszystko jest ok...problem pojawia sie po przekreceniu kluczyka. Zapalaja sie kontrolki: woda, olej hamulec (ladowanie nie bo altka jeszcze nie podlaczylem). Po 5 sekundach kontrolka wody lekko przygasa a po kolejnych 5 sekundach zaczyna pulsowac (jasniej ciemniej jasniej ciemniej....) towarzyszy temu dzwiek jakby cykal przekaznik i dochodzi z zegarow. Po podlaczeniu swoich starych zegarow do wiazki od seata wszystko jest ok tzn po 5 s kontrolka od wody gasnie. Jak myslicie co moze byc przyczyna takiego zachowania?. Dodam ze okazalo sie ze zegary ktore siedzialy w seacie to w rzeczywistosci budzik z golfa GT. Poprzedni wlasciciel mial wyjeta zarowke od wody...juz teraz chyba wiem dlaczego...:/...jakies pomysly?. A i jeszcze taka uwaga z tego co patrzylem w etce to seat orginalnie z tym silnikiem mial VDO, te goferowe z MFA tez sa VDO natomiast moje stare Motometr ale wydaje mi sie ze to nie ma zbytnio wplywu.
Przeszukalem cale forum ale chyba nikt nie mial jeszcze takiego problemu jak ja:/. Przelozylem do swojego gofera silnik z seata. Z racji tego ze seat mial MFA a moj gofer nie postanowilem przelozyc rowniez to. Wywalilem cala wiazke silnika i wsadzilem seatowska, dodatkowo zmienilem wiazke do zegarow. Po podlaczeniu aku wszystko jest ok...problem pojawia sie po przekreceniu kluczyka. Zapalaja sie kontrolki: woda, olej hamulec (ladowanie nie bo altka jeszcze nie podlaczylem). Po 5 sekundach kontrolka wody lekko przygasa a po kolejnych 5 sekundach zaczyna pulsowac (jasniej ciemniej jasniej ciemniej....) towarzyszy temu dzwiek jakby cykal przekaznik i dochodzi z zegarow. Po podlaczeniu swoich starych zegarow do wiazki od seata wszystko jest ok tzn po 5 s kontrolka od wody gasnie. Jak myslicie co moze byc przyczyna takiego zachowania?. Dodam ze okazalo sie ze zegary ktore siedzialy w seacie to w rzeczywistosci budzik z golfa GT. Poprzedni wlasciciel mial wyjeta zarowke od wody...juz teraz chyba wiem dlaczego...:/...jakies pomysly?. A i jeszcze taka uwaga z tego co patrzylem w etce to seat orginalnie z tym silnikiem mial VDO, te goferowe z MFA tez sa VDO natomiast moje stare Motometr ale wydaje mi sie ze to nie ma zbytnio wplywu.