włącznik awaryjnych golf mk1/mk3
: pn cze 01, 2015 15:58
witam. robiłem swap silnika z Seata Ibizy 98rok do golfa cabrio 87rok. mam problem z podłączeniem włącznika awaryjnych.
całą instalacje przekładalen od Ibizy. ibiza ma włącznik od awaryjnych nad kierownicą a mk1 na desce.
kable wtyczki włącznika awaryjnych z mk1
-czarno zielony
-czerno zielony z kropkami białymi
-czerno biały
-biały
-siwo niebieski
-czerwono biały
wtyczka wychodząc od przełącznika kierunków mk1
-siwy
-siwo czerwony
-brązowo niebieski
-siwo czarny
-czarno biały
czarno zielony
czarno zielony z białymi kropkami
z Ibizy zostały dwie pomarańczowe kostki ,jedna pewnie jest od włącznika awaryjnych a drugą od kierunków.
-brązowy
-czarno niebieski
wtyczka 2 -7pinow
-brązowo niebieski
-czarno biały z zielonymi kropkami
-czarno biały
-czarno zielony
jak to wszystko połączyć?
całą instalacje przekładalen od Ibizy. ibiza ma włącznik od awaryjnych nad kierownicą a mk1 na desce.
kable wtyczki włącznika awaryjnych z mk1
-czarno zielony
-czerno zielony z kropkami białymi
-czerno biały
-biały
-siwo niebieski
-czerwono biały
wtyczka wychodząc od przełącznika kierunków mk1
-siwy
-siwo czerwony
-brązowo niebieski
-siwo czarny
-czarno biały
czarno zielony
czarno zielony z białymi kropkami
z Ibizy zostały dwie pomarańczowe kostki ,jedna pewnie jest od włącznika awaryjnych a drugą od kierunków.
-brązowy
-czarno niebieski
wtyczka 2 -7pinow
-brązowo niebieski
-czarno biały z zielonymi kropkami
-czarno biały
-czarno zielony
jak to wszystko połączyć?