Strona 1 z 1

GOLF, gaśnie, wariuje

: ndz maja 31, 2015 23:32
autor: wsmpw
Witam,
mam problem z moim golfem zasadniczo wydaje mi się po przeczytaniu milionów postów przed napisaniem tego tematów problem leży chyba w liczniku/immobiliserze.
Auto jeździ lecz potrafi zgasnąć/wyłączyć zapłon na chwile podczas jazdy, po czym jedzie dalej.
Ostatnio objawy się pogorszyły ponieważ zaczął się rozładowywać sam akumulator nie zawsze ale zdarza się.
Pojawiło się coś takiego jak na filmiku
" onclick="window.open(this.href);return false;
obrotomierz spada do zera wyświetla po niemiecku "STOP!!!ÖLDRUCK MOTOR AUS"
Wcześniej licznik wariował tzn. resetowała się godzina, przebieg, czasem oszukiwał na prędkości i obrotach.
Błędy jakie zarejestrowałem polskim vagiem 4.9 zaraz po wyskoczeniu takiej choinki na zegarach to:
17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1314 sterownik silnika magistrala can brak sygnału - błąd sporadyczny
17972 Regulator przepustnicy - niskie napięcie do ustawień podstawowych
16706 czujnik obrotów silnika - brak sygnału brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny
W ABS:
1314 sterownik silnika obwód przerwany

Panowie proszę o jakieś sugestie porady podpowiedzi to auto ostatnio doprowadza mnie do szału... :(
dodam licznik 1J0920825A

GOLF, gaśnie, wariuje

: pn cze 01, 2015 19:47
autor: grg474
hmm punkt masowy pod akumulatorem? przeczyścić

GOLF, gaśnie, wariuje

: pn cze 01, 2015 22:34
autor: wsmpw
przeczyszczony.... auto jeździ normalnie lecz teraz gaśnie jak mu się zachce tj. jak dojade do skrzyżowania wciskam sprzęgło prawie się zatrzymując i wtedy się potrafi wyłączyć i po takiej operacji wychodzi błąd:
17978
podpowiedzcie coś jeszcze ludzie bo już mi pomysłów brak na tego mojego golfika :(

GOLF, gaśnie, wariuje

: śr cze 03, 2015 08:14
autor: Mavrick
Pierwszy raz spotkalem sie z czyms takim...hmmm moze warto zajrzec do wtyczki przy kompie bo ewidentnie cos mu nie laczy...

GOLF, gaśnie, wariuje

: pt cze 05, 2015 20:12
autor: wsmpw
Panowie wygląda jakby licznik był grzebany.
Nie da się wykasować inspekcji/serwisu, poprostu jakby go nie było...
Zauważyłem, że zaraz po odpaleniu nie pokazują się kreski od spalana chwilowego tylko zera i reakcje ma jakby zwolnioną..
licznik też przy pierwszym ruszaniu zaraz po odpaleniu wydaje taki dźwięk jakby "klik" taki sam jak podczas łączenia się z autem vagiem.
Ktoś ma jakieś pomysły jeszcze ?
Czy "VAG TACHO" dopisze nowy licznik do reszty mojego auta?
Czy będę potrzebował nowych transponderów crypto do dogrania immobilisera?
Jakie mam immo?
auto z 2000 roku.