Problem m.in. z zapłonem. Golf IV 1.9 TDI, 90 KM
: ndz maja 31, 2015 14:14
Witam,
auto świeżo po wymianie rozrządu i czyszczeniu zaworu egr wraz z kolektorem. Piszę to bo, może ma to związek z moim następującym problemem. Po przekręceniu kluczyka na zapłon zgasły wyświetlacze licznika i ogólnie ciemno i głucho. Kluczyk wyjąłem i po kilku sekundach wyświetlacze się włączyły lecz zresetowane. Przekręcam i znowu black out. Żadnych odgłosów cała elektryka odłączona. Po kilku sekundach znów wyświetlacze się uruchomiły zresetowane. Przekręcam kluczyk i odpalił jakby nigdy nic. Przy następnym postoju odpalił normalnie. Po zrobieniu zakupów przekręcam kluczyk i wszystko zaświeciło się jak powinno lecz załączyła się kontrolka (!) od układu hamulcowego i zaczęła pipczeć. Po kilku sekundach wyłączyła się, auto odpaliłem i jechał jak należy, hamulce bez problemu. W garażu już wyłączałem zapłon i włączałem, i wszystko było jak należy. Gdzie szukać problemów tak wariującej elektryki?
auto świeżo po wymianie rozrządu i czyszczeniu zaworu egr wraz z kolektorem. Piszę to bo, może ma to związek z moim następującym problemem. Po przekręceniu kluczyka na zapłon zgasły wyświetlacze licznika i ogólnie ciemno i głucho. Kluczyk wyjąłem i po kilku sekundach wyświetlacze się włączyły lecz zresetowane. Przekręcam i znowu black out. Żadnych odgłosów cała elektryka odłączona. Po kilku sekundach znów wyświetlacze się uruchomiły zresetowane. Przekręcam kluczyk i odpalił jakby nigdy nic. Przy następnym postoju odpalił normalnie. Po zrobieniu zakupów przekręcam kluczyk i wszystko zaświeciło się jak powinno lecz załączyła się kontrolka (!) od układu hamulcowego i zaczęła pipczeć. Po kilku sekundach wyłączyła się, auto odpaliłem i jechał jak należy, hamulce bez problemu. W garażu już wyłączałem zapłon i włączałem, i wszystko było jak należy. Gdzie szukać problemów tak wariującej elektryki?