Strona 1 z 1

Swap instalacji z vento do mkII

: czw maja 21, 2015 02:28
autor: Dawid911
Witam mam pytanie robie przeszczep silnika z 1.3 na gazniku rok 87 (stara instalacja) na silnik 1.8 ABS z vento i moje pytanie brzmi jak tą instalacje ogarnąć może ktoś mi rozpisać jakie wtyczki przepiąć czy całą instalacje czy jak ? bo wiem że na starej instalacji nie jest tak łatwo z góry dziękuję

Swap instalacji z vento do mkII

: czw maja 21, 2015 21:28
autor: Haki
Jeśli dawca - czyli VENTO jest całe ze wszystkim - to nie szukałbym sobie problemów i przełożył całość jak należy ... bez sztukowania i bawienia się potem w zgaduj-zgadulę co do czego było bo się wiązkę pocięło w kawałki

Swap instalacji z vento do mkII

: wt cze 16, 2015 14:10
autor: brokuuu
odgrzewam,

a jeśli instalacja jest nowa?
mam jette i vento na dawce co może zostać?
moge przełożyć sam wtrysk, wiązkę z komputerem,włożyc pompke do zbiornika i to wszystko? Bedzie jeździć?

Swap instalacji z vento do mkII

: wt cze 16, 2015 14:26
autor: Qto
nowa instalacja w mk2 jest taka sama jak w mk3...więc przekładasz to co potrzebujesz, podpinasz tak jak było w dawcy

Swap instalacji z vento do mkII

: wt cze 16, 2015 15:10
autor: brokuuu
Qto, yyy, ale wszystko co potrzebuje :-) to znaczy że ta okrągła wtyczka która jest przy ABS będzie również przełożona i obędzie się bez lutowania przewodów? a orientuje się ktoś jak wygląda sprawa z immo? czy wszystkie venta miały już immo?
a jak wyglada sprawa zasilania pompki który przekaźnik za to odpowiada?

Swap instalacji z vento do mkII

: śr cze 17, 2015 12:06
autor: kawowy19
immo nie wszystkie miały.
ja przekładałem do starej instalacji (1,6ez 86r) 1,8ABS z mk3
i nie było dużej rzeźby. Dołożenie przekażnika pompki paliwa, przepiecie czujnik ciśn oleju i temp silnika w wiązkę od silnika po zegar z mk2

Swap instalacji z vento do mkII

: śr cze 17, 2015 13:26
autor: brokuuu
dzięki.
pamiętasz numer przekaźnika?
czyli wychodzi na to że raczej wszystko do ogarnięcia w ciągu jednego dnia?
obecny silnik ciśnienie na tłokach trzyma, ale gaźnik jest wywalenia, spróbuję przełożyć sam wtrysk i potrzebna instalację. bo niestety auto potrzebne codziennie...
jakoś nie jestem przekonany do całego swapu, niby jest za całe auto 800zł, głowica robiona, lub moge wyciągnać co mi potrzebne i zapłacic troche mniej (zależy co wyciągne).
czy jest szansa rozpoznać kupując w najgorszym wypadku sterownik osobno czy jest z immo czy bez?

Swap instalacji z vento do mkII

: śr cze 17, 2015 13:56
autor: kawowy19
musiałbyś chyba numer sterownika mieć albo z którego roku auto, bo "bodajże" 93/94 rok byla zmiana. Po tym okresie miały imo

Swap instalacji z vento do mkII

: śr cze 17, 2015 15:01
autor: brokuuu
kawowy19, a abs ma 2 pompki czy tylką jedną tą w zbiorniku razem z pływakiem?

Swap instalacji z vento do mkII

: śr cze 17, 2015 15:40
autor: kawowy19
jedna w zbiorniku. z resztą kazde mk3 ma jedna chyba

Swap instalacji z vento do mkII

: pt cze 19, 2015 09:20
autor: brokuuu
i własnie z tym mam problem, wg mnie ABS ma jedną tylko w zbiorniku, ale niektórzy twierdzą, że jest to silnik podobny do RP i ma 2 pompy jedna w zbiorniku a druga pod podłogą.. dopiero jutro wezmę się za to więc będę wiedział.

Swap instalacji z vento do mkII

: pt cze 19, 2015 10:14
autor: kawowy19
Kolego silniki sa bardzo podobne. ABS to jakby następca RPka. Ale każdy RP ma dwie pompy a każdy ABS w mk3 ma jedną. Natomiast ciśnienie finalne wytwarzają chyba takie same 1,2bara. Więc teoretycznie ABS na pompkach z RP powinien chodzić normalnie

Swap instalacji z vento do mkII

: pt cze 19, 2015 10:58
autor: brokuuu
to wiem juz wszystko, dzięki wielkie :grin: