Strona 1 z 1

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: wt maja 19, 2015 20:59
autor: Arnoldo
Witam.
Pacjent 1.9 TDI AHF
Może ktoś, coś?
Trochę ogarniam, ale bez szału. :)
Od czego zaczynać. Co najważniejsze do usunięcia w 1 kolejności?
Przy rozruchu świeci oil service workshop.
Drażni bo pika ;/

Control Module Part Number: 038 906 018 BM
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2115
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00046
2 Faults Found:
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Control Module Part Number: 1J0 920 822 B
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V22
Software Coding: 04142
Work Shop Code: WSC 49743
Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1268988
2 Faults Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to B+
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent

Control Module Part Number: 1J0 959 799 AH
Component and/or Version: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Software Coding: 04097
Work Shop Code: WSC 00046
Additional Info: 1J1959801C 4E Tőrsteuerger. FS0001F
Additional Info: 1J1959802D 4E Tőrsteuerger. BF0001r
Additional Info: 1J4959811C 4E Tőrsteuerger. HL0001r
Additional Info: 1J4959812C 4E Tőrsteuerger. HR0001r
5 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal

EDIT: Dodam że wszystko się kasuje zawsze oprócz 00534
Trochę pojeżdżę i znowu się pojawiają

Radźcie :)

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: śr maja 20, 2015 20:16
autor: luke320
Odnośnie 00534
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1007 ... zujnik-g8/" onclick="window.open(this.href);return false;

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: ndz maja 24, 2015 10:59
autor: kamil1555
Podmieniałeś licznik może?

Kod: Zaznacz cały

8025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent
Ten błąd jest od kontrolki świec żarowych pojawia się , gdy przepali się ta żaróweczka(rzadkość) lub , gdy zmieniamy licznik z 919(bez CAN) na 920(z CAN), bo ta kontrolka w nowszym liczniku jest przez CAN, a nie analogowo.
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground
P1617 - 35-10 - - - Intermittent

Kod: Zaznacz cały

00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to B+
To jest czujnik w misce, możliwe, że go nie masz. Kodowaniem trzeba wyłączyć.

Kod: Zaznacz cały

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal
Te dwa błędy to problemy z zamkiem, drzwi kierowcy i prawy tył. Mikrostyk, zimne luty.

Kod: Zaznacz cały

00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
Błąd związany z mikrostykami,lutami, przez co podświetlenie wnętrza szaleje, bo czas został przekroczony.

Kod: Zaznacz cały

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
Maty lusterek prawdopodobnie uszkodzone lub coś z połączeniem między nimi, a modułami w drzwiach.

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: śr maja 27, 2015 17:07
autor: Arnoldo
Witam
Podmieniałem liczniki własnie z 919 na 920
Jak to przekodować? bo czujnika w misie nie mam.
Oki z zimnymi lutami się pobawię kiedyś jak będzie cieplej i czas na to.
Oświetlenie może być przez żarówki ledowe ?

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: śr maja 27, 2015 18:34
autor: Haki
Arnoldo, zadaj jeszcze jedno takie pytanie a dostaniesz WARNA bo wszystko było i jest opisane na forum ....

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: śr maja 27, 2015 20:43
autor: kamil1555
W tym liczniku tak jak teraz patrzę, to czujnika oleju w misce nie można przekodować. Trzeba wgrać wsad od 1J0 920 820B. Nie, oświetlenie wariuje tak jak napisałem przez mikrostyki bądź zimne luty w zamkach.

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: śr cze 24, 2015 17:18
autor: Arnoldo
Odłączyłem i podłączyłem licznik jeszcze raz. I co? I błąd od czujnika oleju się już więcej nie pojawia :?

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: śr cze 24, 2015 17:26
autor: Haki
Widocznie źle coś stykało na liczniku

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: sob cze 27, 2015 08:08
autor: Arnoldo
Noi powrót do przeszłości. Znowu to samo. To może rzeczywiście zmienić wsad? Ma ktoś 1J0 920 820B ?

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: sob cze 27, 2015 20:27
autor: kamil1555
Jeśli tak się to objawia to być może uszkodzone styki przy liczniku coś musi się tam dziać. A co do zmiany wsadu. Jakiej firmy licznik? Jeśli VDO to mam i podaj mail.

Trochę kodów błędów. Co najważniejsze?

: ndz cze 28, 2015 12:41
autor: Arnoldo
Właśnie motometer ; (

Czy jest mi ktoś w stanie rzucić wsad do motometer 1J0 920 820B ?
am_komputer@o2.pl