Probuje dojsc co jest przyczyna zamulenia auta tak do 2000 obrotow. Znalazlem na forum info ze na jalowym przeplywka powinna wskazywac mase zasysanego pow pow 2g/s u mnie jest 1,42. Bylem na szrocie probowalem z dwoma innymi przeplywomierzami i wskazania sa te same. Co ciekawsze i tu moje pytanie dlaczego na VAG'u w grupie 4 silnika , nawet przy odlaczonej fizycznie przeplywce wartosc masy zasysanego powietrza nadal wynosi 1,42 na wolnych i zwieksza sie przy zwiekszaniu obrotow? Przebadalem okablowanie od MAF do ECU- wszystko jest ok zadnych zwarc, przerw. Moze byc to wina uszkodzonego sterownika? Panowie na szrocie doradzili mi jeszcze sprawdzenie katalizatora ale nie bardzo mam jak i gdzie
przeplywomierz w 1.6 akl
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przeplywomierz w 1.6 akl
Witam
Probuje dojsc co jest przyczyna zamulenia auta tak do 2000 obrotow. Znalazlem na forum info ze na jalowym przeplywka powinna wskazywac mase zasysanego pow pow 2g/s u mnie jest 1,42. Bylem na szrocie probowalem z dwoma innymi przeplywomierzami i wskazania sa te same. Co ciekawsze i tu moje pytanie dlaczego na VAG'u w grupie 4 silnika , nawet przy odlaczonej fizycznie przeplywce wartosc masy zasysanego powietrza nadal wynosi 1,42 na wolnych i zwieksza sie przy zwiekszaniu obrotow? Przebadalem okablowanie od MAF do ECU- wszystko jest ok zadnych zwarc, przerw. Moze byc to wina uszkodzonego sterownika? Panowie na szrocie doradzili mi jeszcze sprawdzenie katalizatora ale nie bardzo mam jak i gdzie
, czy zapchany kat mog by powodowac podobne objawy (oczywiscie te zwiazane z utrata mocy, a nie dziwnymi wskazaniami MAF)?
Probuje dojsc co jest przyczyna zamulenia auta tak do 2000 obrotow. Znalazlem na forum info ze na jalowym przeplywka powinna wskazywac mase zasysanego pow pow 2g/s u mnie jest 1,42. Bylem na szrocie probowalem z dwoma innymi przeplywomierzami i wskazania sa te same. Co ciekawsze i tu moje pytanie dlaczego na VAG'u w grupie 4 silnika , nawet przy odlaczonej fizycznie przeplywce wartosc masy zasysanego powietrza nadal wynosi 1,42 na wolnych i zwieksza sie przy zwiekszaniu obrotow? Przebadalem okablowanie od MAF do ECU- wszystko jest ok zadnych zwarc, przerw. Moze byc to wina uszkodzonego sterownika? Panowie na szrocie doradzili mi jeszcze sprawdzenie katalizatora ale nie bardzo mam jak i gdzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
