Strona 1 z 1

Falujący obrotomierz oszukuje

: wt mar 24, 2015 00:32
autor: xhat
Witam szukałem po necie i nie mogę nic znaleźć mam 1.8 16v i podłączyłem obrotek 5" z shift lightem problem polega na tym że źle wskazuje jak dam w komin idzie ładnie do ok 4tys poem wskazówka wariuje i skacze i nie wskazuje płynnie jak jadę na odcince to pokazuje 5500 i tkacze tak do 6900 i czasem nawet tak jakby jakiś impuls dochodził i do 9tys na chwile wskoczy i znów 5500. mam podłączony normalni + i - z instalacji i sygnał do cewki wie ktoś co może być przyczyną?? może da się podłączyć jakiś kondensator czy coś aby ustabilizować go??

Falujący obrotomierz oszukuje

: wt mar 24, 2015 09:36
autor: Haki
Nie wiem czy to nie wina tego ,że cewka się przegrzewa ...

Podobną sytuację miał kiedyś znajomy w japońcu ...

Falujący obrotomierz oszukuje

: wt mar 24, 2015 16:28
autor: Hubi14
spróbuj sygnał do obrotka podpiąć w instalację z auta a nie pod cewkę, bo w MK II sygnał na obrotomierz idzie nie z cewki tylko z modułu zapłonowego ;)

Falujący obrotomierz oszukuje

: wt mar 24, 2015 22:56
autor: xhat
Tak wiem ale jest założony sterownik SA Megasquirt i nie ma modułu tylko bezpośrednio komp steruje cewką, a jak podłączyłem licznik z obrotkiem to normalnie pokazuje a ten uniwersalny szaleje a jest nowy. Może spróbuje wpiąć się w instalke przy liczniku i zobaczę czy coś pomoże jak myślicie może to mieć znaczenie i coś dać?