Zmiana gaźnika na wtrysk problem podłączeniem wiązki

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fanvw85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 26, 2014 16:31

Zmiana gaźnika na wtrysk problem podłączeniem wiązki

Post autor: fanvw85 » sob mar 14, 2015 17:52

Witam.Mam golfa 2 1.6 na gaźniku i zmieniam go na wtrysk od RP.Mam problem z wiązką bo ja mam starą instalację a dawca to nowa elektryka.Nie wiem jak się za to zabrać jestem w tym laikiem :D.Tu są zdjęcia starych i nowych kostek.Najlepiej jakby ktoś napisał mi który kabel do którego przylutować.Nie wiem też jakie wtyczki podłączyć do cewki najlepiej jakby ktoś wrzucił zdjęcie z podłączonymi prawidłowo wtyczkami do cewki.Byłbym bardzo wdzięczny z udzieloną pomoc :D

Tu stara wtyczka i kable
Obrazek

Tu nowe kable
ObrazekObrazekObrazek
Tu cewka
Obrazek

Bardzo prosiłbym o pomoc!!!
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2015 10:42 przez fanvw85, łącznie zmieniany 1 raz.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Zmiana gaźnika na wtrysk problem podłączeniem wiązki

Post autor: jeryk10 » sob mar 14, 2015 20:49

http://a2resource.com/electrical/CE1.html" onclick="window.open(this.href);return false; http://a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; działaj masz wszystko jak na talerzu .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
fanvw85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt wrz 26, 2014 16:31

Zmiana gaźnika na wtrysk problem podłączeniem wiązki

Post autor: fanvw85 » pt kwie 03, 2015 20:07

Dzięki pomocy kolegi spirit77 zajmowałem się podłączaniem wszystkiego ale gdy wszystko podłączyłem po przekręceniu stacyjki nie działa przekaźnik 67.Mógłby ktoś kto sie w tym zna zweryfikować czy wszystko jest podłączone tak jak ma być?

G2/4 czarno-biały łączysz z D13 w starej wiązce.
G1/6 brązowo-czerwony, możesz go podłączyć poprzez konektor żeński 6,3 mm do masy koło skrzynki przekaźników.
G1/3 czerwono-żółty, jest to przewód sygnałowy do załączania przekaźnika paliwa. Musisz mieć konektor żeński 2,8 mm do wpięcia go w podstawkę przekaźnika paliwa.
G1/8 biało-fioletowy czyli zasilanie wtryskiwacza monowtrysku wpinasz razem z zasilaniem pomp paliwa na wyjściu przekaźnika paliwa.
czarny masa
czerwony plus
Obrazek

podłączenie przekaźnika 67
Obrazek
Pin 1 sygnał z ECU, dawny G1/3.
Pin 2 stały plus, dobrze by było by był tam bezpiecznik 15A.
Pin 4 plus po zapłonie, bierzesz z pinu 5 z gniazda nr 3 z przodu skrzynki.
Pin 8 prąd do pompy paliwa czyli wyjście.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości