Strona 1 z 1

Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH

: ndz lut 15, 2015 17:33
autor: Balee
Witam
Potrzebuję pinout ECU jak w temacie , Silnik AJH z Sharana 98 siedzi w Mk2. Mam problem z namierzeniem pinu z sygnałem na K-line, gdyż jest problem z diagnozą.
Dajcie znać schematem lub chociaż numer pinu dajcie.
Pozdro.

Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH

: ndz lut 15, 2015 17:51
autor: peja2000
Witam pin nr.19 pozdrawiam

Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH

: ndz lut 15, 2015 18:07
autor: Balee
dzięki za szybką odpowiedź. się jeszcze tylko upewnię na kostce OBD - K-line pin 7 , masa pin 5, zasilanie pin 16 ?
czy z kompa pościć tylko K-line a masę i zasilanie z aku czy koniecznie z kostki kompa? czy koniecznie mostkować plusy na kostce OBD 16 z 13 i z kostki kompa pobiera ć 3 plusy (1 ,3, 43) czy 1 zaleci? aha
jeszcze jedno - czy emulator immo może blokować połączenie z ECu po K-line i jak to ewentualnie obejść?

Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH

: ndz lut 15, 2015 22:10
autor: jeryk10
Emulator będzie blokować , odepnij emulator i podepnij linie K bezpośrednio do złączą . Odczyt bloków na odpalonym silniku ,odpalamy auto i odpinamy emulator i podłączamy bezpośrednio linie K do złącza i testujemy .

Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH

: ndz lut 15, 2015 22:29
autor: Balee
jeryk10 - dzięki za ponowną podpowiedź :pub:

Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH

: ndz lut 15, 2015 22:36
autor: peja2000
Przyszłościowo można zrobić tak że podłączasz drugi kabel do diagnostyki przed emulatorem. dzięki takiemu zabiegowi nie musisz odpinać emulatora i zawsze masz diagnostykę. Zasilanie nie musi iść z ECU ale dobrze by było gdybyś podłączył po zapłonie.

Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH

: wt lut 17, 2015 12:17
autor: Balee
dzięki peja200 jakiś obraz już mi się zaczyna budować. a propozycje jeśli w dalszym ciągu nie będę mógł się połączyć z ECU? skombinować i podmienić na próbę inny?w planach jest lekkie podniesienie mocy do 190 - 195 HP - to podobno bezpieczny max co można z tego motoru na fabrycznym osprzęcie wykrzesać (FMIC sporawy dołożony + wydech przelot 2,75" ), czy może poczekać i już całościowo z kompem zrobić porządek - jak myślicie?

Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH

: wt lut 17, 2015 22:13
autor: jeryk10
peja2000, kabel przed emulatorem nic nie da ani za nim nie będzie diagnozy , emulator musi być odpięty od lini K .