Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH
Witam
Potrzebuję pinout ECU jak w temacie , Silnik AJH z Sharana 98 siedzi w Mk2. Mam problem z namierzeniem pinu z sygnałem na K-line, gdyż jest problem z diagnozą.
Dajcie znać schematem lub chociaż numer pinu dajcie.
Pozdro.
Potrzebuję pinout ECU jak w temacie , Silnik AJH z Sharana 98 siedzi w Mk2. Mam problem z namierzeniem pinu z sygnałem na K-line, gdyż jest problem z diagnozą.
Dajcie znać schematem lub chociaż numer pinu dajcie.
Pozdro.
Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH
Witam pin nr.19 pozdrawiam
Jadę powoli... Ale przed Tobą :D
Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH
dzięki za szybką odpowiedź. się jeszcze tylko upewnię na kostce OBD - K-line pin 7 , masa pin 5, zasilanie pin 16 ?
czy z kompa pościć tylko K-line a masę i zasilanie z aku czy koniecznie z kostki kompa? czy koniecznie mostkować plusy na kostce OBD 16 z 13 i z kostki kompa pobiera ć 3 plusy (1 ,3, 43) czy 1 zaleci? aha
jeszcze jedno - czy emulator immo może blokować połączenie z ECu po K-line i jak to ewentualnie obejść?
czy z kompa pościć tylko K-line a masę i zasilanie z aku czy koniecznie z kostki kompa? czy koniecznie mostkować plusy na kostce OBD 16 z 13 i z kostki kompa pobiera ć 3 plusy (1 ,3, 43) czy 1 zaleci? aha
jeszcze jedno - czy emulator immo może blokować połączenie z ECu po K-line i jak to ewentualnie obejść?
Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH
Emulator będzie blokować , odepnij emulator i podepnij linie K bezpośrednio do złączą . Odczyt bloków na odpalonym silniku ,odpalamy auto i odpinamy emulator i podłączamy bezpośrednio linie K do złącza i testujemy .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH
Przyszłościowo można zrobić tak że podłączasz drugi kabel do diagnostyki przed emulatorem. dzięki takiemu zabiegowi nie musisz odpinać emulatora i zawsze masz diagnostykę. Zasilanie nie musi iść z ECU ale dobrze by było gdybyś podłączył po zapłonie.
Jadę powoli... Ale przed Tobą :D
Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH
dzięki peja200 jakiś obraz już mi się zaczyna budować. a propozycje jeśli w dalszym ciągu nie będę mógł się połączyć z ECU? skombinować i podmienić na próbę inny?w planach jest lekkie podniesienie mocy do 190 - 195 HP - to podobno bezpieczny max co można z tego motoru na fabrycznym osprzęcie wykrzesać (FMIC sporawy dołożony + wydech przelot 2,75" ), czy może poczekać i już całościowo z kompem zrobić porządek - jak myślicie?
Pinout ECU - Bosch 06A 906 018 BA - Sharan 1.8T AJH
peja2000, kabel przed emulatorem nic nie da ani za nim nie będzie diagnozy , emulator musi być odpięty od lini K .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości