Tak, na płytce masz miejsce na wlutowanie drugiej wtyczki.
No to jak masz mfa, tdi, seat i pełny pasek kontrolek to masz pewnie licznik VDO od 0 skalowany. Tu dodaje zdjęcia płyty od takiego licznika:
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_36ad55280a4f95ad42e19a045c2a4.jpg)
Były 2 wersje ich z mfa, różniły się właśnie 14 pinem. Jeśli jest to wersja licznika bez abs to po założeniu do samochodu świeci się kontrolka ręcznego (zużycie klocków hamulcowych z przodu) - musisz podać mase na 14 pin i wtedy zgaśnie.
Druga wersja z absem to taka gdzie nie musisz nic gasić masą i po podłączeniu do golfa nic się nie świeci niepotrzebnie bo jak na 14 pin podasz 12v to zaświeci się kontrolka abs.
Co do tej drugiej kostki to wyprowadzenia są nastepujące:
1 pin - kontrolka airbag (druga od prawej w usa, w tym od seata jest tam od zapięcia pasów), w tych srebrnych od 1.4 1.6 do 6500obr jest tam halogen przód.
3 pin - kontrolka zapięcia pasów(w usa - trzecia od lewej, w seacie jest tam kontrolka od świateł pozycyjnych)
6 pin - otwarta klapa (4 kontrolka od lewej, chyba tam jest jedyne puste miejsce w tym liczniku), często w trójkowych licznikach ze srebrnymi tarczami od benzyny 1.4 i 1.6 jest tam kontrolka poduszki.
26pin - check engine (w miejscu świec żarowych w wersji USA, w benzynie 1.4 i 1.6 srebrne tarcze vdo obroty do 6500 tys jest tam kontrolka cat)
Rezerwa i kontrolka świateł pozycyjnych działa po włożeniu żarówek.