Strona 1 z 1

Problem z Corrado 1991

: czw sty 15, 2015 14:09
autor: Sevcio_Mk2
Siema.
Mam ogromny problem z nowo nabytym Corrado miał iść na złom ale nie pozwoliłem na to i kupiłem go.
Oryginalnie był tam silnik 1.8 KAT G60 118kW , potem siedział tam silnik 2.0 16v 9a 136KM (palił tylko na gazie) ale komuś zachciało się go wyjąć i zrobić i skończyło się na chęciach.
Teraz jak już jest u mnie to gazu nie ma bo to jakiś stolarz akrobata podłączał i silnik kręci tyle że nie mogę ogarnąć kabli bo wiązka jest od g60 podobno można go jakoś odpalić tyle że w tej wiązce jest komp JETRONIC i wg mnie to jest od gti.
I jeszcze tam jest na filtrze powietrza ten regulator (rozdzielacz) ciśnienia paliwa i nie jestem pewien jak podłączyć wtryski i ten wtrysk startowy.
Proszę o pomoc bo Corrado nie jest krzywe ani zardzewiałe cała elektryka już działa tylko z silnikiem próbuje ogarnąć za każdą pomoc stawiam piwko;) :pub: ObrazekObrazekObrazek

Problem z Corrado 1991

: czw sty 15, 2015 20:00
autor: grg474
może zacznij od ustalenia od czego jest komp czyli nr kompa = z jakiego silnika. Potem sprawdź czy wiązka była cięta, czy też jest cała.

Problem z Corrado 1991

: czw sty 15, 2015 23:37
autor: Sevcio_Mk2
No to wiązka wygląda ok parę kostek jest wyrwane ale dojde jakoś z tym do ładu a komputer wygląda na gti wg numerów a i dzisiaj ogarnąłem resztę papierów i w dowodzie pisze 1.8 KAT to mógłbyś zwykły 1.8 a nie jak mi powiedzieli żę g60

Problem z Corrado 1991

: pt sty 16, 2015 17:31
autor: grg474
Sevcio_Mk2 pisze:a komputer wygląda na gti
nie istnieje tak - nr się odczytuje i ustala od czego jest

Problem z Corrado 1991

: sob sty 17, 2015 00:03
autor: jeryk10
Sevcio_Mk2, po czym poznajesz ze instalacja jest od G60 , zwykle 1,8 nie występowały w corrado .

Problem z Corrado 1991

: sob sty 17, 2015 00:51
autor: ->KoRbA<-
Kolego, zacznijmy od tego, że masz tam sterownik od PL-ki, 1.8 16V na K-Jetronic-u, więc teoretycznie powinno to chodzić (odpalić) na tym kompie. Teoretycznie, jeśli nie mam racji, poprawcie mnie. Jeśli jesteś pewien, że to 9A, bierzesz schemat i przedzwoń tą wiązką, czy wszystko jest na swoim miejscu, tam gdzie być powinno. Najprościej i tak byłoby całą instalację wziąć z jakiegoś Passka B3 z tym silnikiem i po kłopocie :) ale wiem, walka samemu daje więcej satysfakcji :P chętnie zobaczyłbym to na żywo i pomógł.

Problem z Corrado 1991

: ndz sty 18, 2015 14:13
autor: Sevcio_Mk2
KOlego ->KoRbA<-, jest tak ta wiązka jest oryginalna od tego 1.8 ale silnik kręci i nie będzie działał na benzynie ponieważ ma on tą regulacę paliwa i powietrza na obudowie filtra powietrza i tam jest imbus od regulacji teoretycznie a w praktyce jest tak żę jest ukręcona i rozwiercona i do tego masz tam ten talerz w filtrze którym też się reguluje przepływ a w teorii nie ma go wcale a poza tym ten mechanizm jest rozregulowany i żeby go doprowadzić do porządku musiałbym kupić nowy regulator 700zł i znaleźć kogoś kto to ustawi też nie za darmo dlatego się wycofuję. możę ktoś potrzebuje jakies części? ;)

Problem z Corrado 1991

: ndz sty 18, 2015 14:20
autor: Sevcio_Mk2
A myśle że na gazie mógłby pracować bo możliwe że nie chodził temu ktoś ten talerz od regulacji powietrza zdemontował a poza tym obudowa jest rozwiercona pewnie powietrza brakowało komuś a te silniki gazu nie lubią ;) A abf to jego brat w sumie tyle że na elektrycznym wtrysku a jak nie to sprzedam wiązke i silnik na części i r32 w corrado moim ładniej wyglądało by ;)
Obrazek

Problem z Corrado 1991

: ndz sty 18, 2015 18:23
autor: ->KoRbA<-
Decyzja należy do Ciebie. Zawsze możesz kupić graty z jakiegoś auta na części kombinować. Wszystko zależy od tego jaki masz budżet i czy ten 9A jest w dobrej kondycji. ABF i 9A to różne konstrukcje ;) 9A to tzw krótki blok a ABF długi. Zawsze możesz też zdobyć PG na SWAP i zamiast G60 dać turbo i kombinować :) tak jak mówiłem wcześniej, wszystko zależy od budżetu i kondycji tego co masz teraz :)