Tak, zapewne masz jakiś alarm bo widzę dodatkowy pilot. Modyfikacje jakie muszą nastąpić to wymieniasz moduł komfortu, znajduje się pod plastikami pod kierownicą i dochodzi do niego niebieska wtyczka a przykręcony jest na dwie śruby do stelażu. Starą centralkę od alarmu musisz wywalić jak i okablowanie z niego bo Ci się nie przyda. Teraz musisz wiedzieć jaki masz moduł, numer jest napisany na obudowie tego modułu i masz na 99% jedną wtyczke:
kupujesz co obsługuje piloty na 433 Mhz czyli np moduł AH:
Niebieska wtyczka pasuje bez modyfikacji, beżową albo musisz dokupić albo kupisz od razu z modułem - ja kupiłem z modułem od razu. Jak podłączyć piny beżowej wtyczki masz w tym temacie:
viewtopic.php?f=14&t=192820.
Kolejną rzeczą aby Ci wsio działało sprawdź czy masz sprawne mikrostyki w zamkach, czy działa centralny zamek. Jeśli masz wersje 3 drzwiową to musisz VAGiem ustawić kodowanie modułu komfortu na odpowiednie do modelu oraz w tym kodowaniu jest jak ma otwierać i zamykać drzwi - wszystkie razem albo selektywnie (ja mam opcje wszystkich bodajże 04097) tutaj dowiesz się więcej:
http://forum.vw-passat.pl/threads/1130- ... ostyka-VAG Do zwykłego przestawienia wystarczy laptop z XP i chińska wersja kabelka za 30zł z allegro, jeśli chcesz się bawić w domykanie szyb itd to musisz mieć już cos lepszego
i teraz kluczyki albo z oznaczeniem N albo A(tzw jajko-czyli przyciski są w kształcie jajka)

koszt dwóch kluczy około 100-150 zł, ja dokupiłem jeden używke a drugi zamiennik nowy

nie mam jeszcze syrenki ale to swoją drogą

miłej roboty
