Strona 1 z 1

Kable masowe- problem z ładowaniem

: pn gru 08, 2014 16:32
autor: Dexter18
Witam, chciałbym zapytać gdzie znajduje się jakiś kabel masowy silnik-karoseria. Szukam go ponieważ chciałem się upewnić że wszystkie masy mam ok. ponieważ mam zbyt niskie ładowanie i możliwe że jest to przyczyną. Przy włączonych światłach i dmuchawie na 2 bieg mam 13,7 a przy wyłączonym 14,16. przy alternatorze jest zawsze o 0,3v więcej.

Kable masowe- problem z ładowaniem

: pn gru 08, 2014 19:43
autor: Radzio0018
Za akumulatorem masz poprowadzony gruby przewód masowy , podłączony jest do aku ale za nim łączy się z karoserią . To jest główny punkt , który oczywiście jest podłączony również z silnikiem ale nie pamiętam w którym dokładnie miejscu .

Kable masowe- problem z ładowaniem

: pn gru 08, 2014 19:48
autor: Hubi14
13.7V to dobre ładowanie, a co do tego przewodu, to tak jak przedmówca mówi, i to nawet nie jest przewód a linka.

Kable masowe- problem z ładowaniem

: pn gru 08, 2014 19:50
autor: Radzio0018
Hubi14 w sumie to masz rację , przewodem to do końca nie jest , ale myślę że autor skojarzy o co mi chodzi :bajer:

Kable masowe- problem z ładowaniem

: pn gru 08, 2014 20:46
autor: Dexter18
Tak jest ten przewód ale bardziej chodziło mi o masę do silnika. Spróbuje oczyścić te masy i wymienię klemę bo mam pękniętą i jest luźna. Ewentualnie dam jeszcze jakiś dodatkową linkę masową na silnik bo chyba nie zaszkodzi.

Kable masowe- problem z ładowaniem

: śr gru 17, 2014 07:34
autor: Dexter18
Wymieniłem w golfie klemy i wyczyściłem połączenia masa-karoseria-silnik( bo znalazłem ten kabel masowy) oraz alternator- rozrusznik- plus.
Wymieniłem też akumulator na nowy i po odpaleniu miałem 14.3 a ze światłami 14.15. ucieszyłem się ale wyłączyłem wszystko i zostawiłem samochód aby sobie pochodził troszke i po ok. 5 min miałem 14V. bez świateł i nawiewu. Dlaczego mogło tak spaść?

Kable masowe- problem z ładowaniem

: pt gru 19, 2014 12:56
autor: Radzio0018
Mogłeś (po tym spadku napięcia) włączyć jakiś odbiornik prądu (dmuchawa itd) i wtedy jeszcze raz zmierzyć czy bardziej opadło czy nie .