falowanie mocy świateł i silnika.
: wt lis 18, 2014 19:09
Witam.
Mam problem w GTD 1.9 AAZ
od pewnego czasu auto samoczynnie zmienia moc wszystkich świateł/żarówek samochodu.
Wygląda to w ten sposób że wszystko świeci normalnie ale wydaje mi się że dość słabym światłem i nagle zaczyna wszystko robić się jasne że aż bije w oczy deska rozdzielcza światła mijania czy drogowe gdy są włączone. Auto wtedy dostaje jeszcze mocy. Czasami dzieje się to z taką częstotliwością że pozostali użytkownicy drogi myślą że im mrugam przed policją a samo zachowanie auta nie pozwala na normalną jazdę ponieważ tak nim szarpie.
Nie ma zależności od tego jak porusza się samochód czy szybko/wolno po dziurach po prostej.
Na postoju wygląda to w ten sposób że auto dostaje tak z 500 obrotów i wszystko bardzo jasno świeci.
Jeszcze jedna rzecz jaka się stała to fakt że spryskiwacze przedniej szyby są tak słabe że ledwo leją na szybę i wycieraczki również pracują w zależności od tej anomalii szybciej/wolniej.
Tak to nie ma żadnych problemów z autem pali ze strzała jeździ się dobrze.
Sprawdzałem ładowanie i wyszło 14,35
Zaznaczam że ten AAZ posiada alternator z MK2 SB na pasek klinowy. Czy to może być problem? Altek jest sprawdzony z mojego auta nigdy nie miałem z nim problemów.
Mogę obstawiać że to jest wina regulatora napięcia alternatora?
Mam problem w GTD 1.9 AAZ
od pewnego czasu auto samoczynnie zmienia moc wszystkich świateł/żarówek samochodu.
Wygląda to w ten sposób że wszystko świeci normalnie ale wydaje mi się że dość słabym światłem i nagle zaczyna wszystko robić się jasne że aż bije w oczy deska rozdzielcza światła mijania czy drogowe gdy są włączone. Auto wtedy dostaje jeszcze mocy. Czasami dzieje się to z taką częstotliwością że pozostali użytkownicy drogi myślą że im mrugam przed policją a samo zachowanie auta nie pozwala na normalną jazdę ponieważ tak nim szarpie.
Nie ma zależności od tego jak porusza się samochód czy szybko/wolno po dziurach po prostej.
Na postoju wygląda to w ten sposób że auto dostaje tak z 500 obrotów i wszystko bardzo jasno świeci.
Jeszcze jedna rzecz jaka się stała to fakt że spryskiwacze przedniej szyby są tak słabe że ledwo leją na szybę i wycieraczki również pracują w zależności od tej anomalii szybciej/wolniej.
Tak to nie ma żadnych problemów z autem pali ze strzała jeździ się dobrze.
Sprawdzałem ładowanie i wyszło 14,35
Zaznaczam że ten AAZ posiada alternator z MK2 SB na pasek klinowy. Czy to może być problem? Altek jest sprawdzony z mojego auta nigdy nie miałem z nim problemów.
Mogę obstawiać że to jest wina regulatora napięcia alternatora?