Nieodpowiednie napiecie silniczka krokowego
: pn lis 17, 2014 17:04
Witam, od razu przepraszam za brak polskich znakow, ale niestety mam angielski system.
Mam problem z moim golfem. Na zimnym silniku nie trzyma mi on wolnych obrotow i gasnie. Podpinalem komputer do samochodu i czujniki pokazuja odpowiednia temperature. Dobralem sie dzisiaj do silniczka krokowego i pomierzylem napiecia na stykach i troszke sie zdziwilem. Wg serwisowki na wylaczonym zaplonie, miedzy stykami 1 i 5 powinno byc 0V, a na wlaczonym ok. 5V, a u mnie jest na odwrot (na wl mam ok 1V, a na wyl mam 5V). Czy tak powinno byc? Jesli nie, co moze powodowac takie zjawisko?
A no i najwazniejsze: Golf 3, 1993r, silnik ABU, krokowka 6-cio pinowa.
Bardzo prosze o pomoc i dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam.
Mam problem z moim golfem. Na zimnym silniku nie trzyma mi on wolnych obrotow i gasnie. Podpinalem komputer do samochodu i czujniki pokazuja odpowiednia temperature. Dobralem sie dzisiaj do silniczka krokowego i pomierzylem napiecia na stykach i troszke sie zdziwilem. Wg serwisowki na wylaczonym zaplonie, miedzy stykami 1 i 5 powinno byc 0V, a na wlaczonym ok. 5V, a u mnie jest na odwrot (na wl mam ok 1V, a na wyl mam 5V). Czy tak powinno byc? Jesli nie, co moze powodowac takie zjawisko?
A no i najwazniejsze: Golf 3, 1993r, silnik ABU, krokowka 6-cio pinowa.
Bardzo prosze o pomoc i dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam.