Strona 1 z 1
MFA - przebieg dzienny
: pn lis 03, 2014 17:58
autor: kkkacper
Czy wie ktos na jakiej zasadzie jest to czytane? Skoro licznik normalnie jest na linke to czy w takim ukladzie jest jeszcze dodatkowo na jakis pin podawany sygnal z ecu badz impulsatora? Co w przypadku gdy nie mam podpietego predkosciomierza, bo w skrzyni nie ma miejsca, jest opcja zebt ruszyc chociaz przebieg dzienny?
MFA - przebieg dzienny
: pn lis 03, 2014 19:25
autor: bioly05011
jakie zegary posiadasz ? i co masz w skrzyni może powiesz że nie masz miejsca na linkę lub impulsator w skrzyni
MFA - przebieg dzienny
: pn lis 03, 2014 20:11
autor: Witek.J
Czujnik GALA (prędkości) jest w liczniku, nie każdy licznik go posiada. Jeżeli linka nie będzie podpięta to MFA nie będzie pokazywać funkcji zależnych od prędkości.
MFA - przebieg dzienny
: pn lis 03, 2014 20:20
autor: bioly05011
dlatego pytam jakie ma zegary i co wychodzi ze skrzyni bo kolega "kkkacper"pisze że w szkrzyni nie ma miejsca!!!
MFA - przebieg dzienny
: pn lis 03, 2014 20:55
autor: kkkacper
bioly05011, zegary z MFA na 1 wtyk z mk II 16v, skrzynia DRP z 2.8 24v, czyli tylko impulsator elektroniczny (wczesniej moze zle sie wyrazilem
)
MFA - przebieg dzienny
: pn lis 03, 2014 21:10
autor: marcinek84
Jak masz impulsator i licznik z mkII to nie pokaże ci MFA przebiegu żadnego, spalanie pewnie pokaże duże też.
Chyba że jakiś układ przetwarzajacy sygnał bezpośrednio do MFA ale bez linki wskazówka nie ruszy się.
MFA - przebieg dzienny
: pn lis 03, 2014 21:14
autor: kkkacper
marcinek84, o to tylko mi chodzilo, tak myslalem, ale zaciekawilo mnie skad sie bierze ten przebieg dzienny czy jak to tam jest nazywane