SWAP 1.9 TDI 1z do passata b3 problem z elektryką
: sob paź 25, 2014 11:02
Witam jestem tu nowy i szukam pomocy bo elektryka mnie wykańcza wiem że to forum o golfach ale passat to prawie to samo. Przeglądałem na waszym forum temat jak podłączyć elektrykę 1z do golfa II, ale nie znalazłem tam wszystkich potrzebnych info.
Przekładka silnika z golfa III 94' 1z pink floyd nr komp. 028 986 821 AF do passata b3 92' 1.9 TD. z golfa przełożyłem wszystko poza sterowanie chłodnicy, światłami, rozrusznikiem, alternatorem, kierunkami. A z passata wywalona tylko wiązka która szła na silnik ta co wchodzi w ścianę grodziową na samą górę Problem 1. jest taki że nie widzi przekaźnika 109 przez co nie działa zawór na pompie. Prosił bym o rozpisanie co jest, co tzn. co powinienem mieć podłączone alby ten przekaźnik zareagował. 2. świece grzeją przez cały czas nawet po wyłączeniu stacyjki dopiero wyjęcie bezpiecznika wyłączyło je. Jak na razie stopa masy w przekaźniku 103 się urwała, ale kupie go na dniach, albo naprawię ten. 3 Po przekręceniu stacyjk podświetla się licznik, światła wyłączone. To mniej ważne. A na koniec dodam że golf miał immo simens, ale w golfie jak zaryglowałem immo to auto odpalało na 2s więc teraz to nie immo. A jak odbezpieczyłem pracowało normalnie.
EDIT: Ok teraz świece wyłączają się po wyłączeniu stacyjki ale nie wyłączają się po włączeniu stacyjki jak powinny po kilku sekundach.
Przekładka silnika z golfa III 94' 1z pink floyd nr komp. 028 986 821 AF do passata b3 92' 1.9 TD. z golfa przełożyłem wszystko poza sterowanie chłodnicy, światłami, rozrusznikiem, alternatorem, kierunkami. A z passata wywalona tylko wiązka która szła na silnik ta co wchodzi w ścianę grodziową na samą górę Problem 1. jest taki że nie widzi przekaźnika 109 przez co nie działa zawór na pompie. Prosił bym o rozpisanie co jest, co tzn. co powinienem mieć podłączone alby ten przekaźnik zareagował. 2. świece grzeją przez cały czas nawet po wyłączeniu stacyjki dopiero wyjęcie bezpiecznika wyłączyło je. Jak na razie stopa masy w przekaźniku 103 się urwała, ale kupie go na dniach, albo naprawię ten. 3 Po przekręceniu stacyjk podświetla się licznik, światła wyłączone. To mniej ważne. A na koniec dodam że golf miał immo simens, ale w golfie jak zaryglowałem immo to auto odpalało na 2s więc teraz to nie immo. A jak odbezpieczyłem pracowało normalnie.
EDIT: Ok teraz świece wyłączają się po wyłączeniu stacyjki ale nie wyłączają się po włączeniu stacyjki jak powinny po kilku sekundach.