[mk1/mk2] Problem z elektryką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk1/mk2] Problem z elektryką
Witajcie, mam Golfa Mk1 z 78 w którym siedzi 1.8 PB na Digifancie II z Mk2, cała instalacja łącznie ze skrzynką bezpieczników (nowy typ) też jest od dwójki. Ostatnio wyjąłem silnik, a po włożeniu z powrotem i podłączeniu wszystkiego mam problem z jego odpaleniem. Silnik kręci, ale ani do wtyczki od wtrysków ani do przekaźnika od pompki paliwa nie dochodzi napięcie, tzn pojawia się jakieś (0,10-0,15V i spada). Poza tym nie ma kierunkowskazów (manetka jest dobra, bo bez przekręcenia kluczykiem świeci się postojówka), brak podświetlenia liczników, a po włączeniu świateł zapala się kontrolka od ładowania. Wycieraczki, światła, dmuchawa działają. Skrzynkę bezpieczników zmieniałem na drugą, jest to samo, bezpieczniki są ok, podłączałem też drugi komputer i również jest to samo. Co jeszcze sprawdzić? Co może być uszkodzone? Co mogłem źle lub czego mogłem nie podłączyć?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[mk1/mk2] Problem z elektryką
Szukaj czy jest stały plus - kable czerwone, oraz plus bezpośredni po zapłonie, czy wychodzi ze stacyjki czy jest na cewce, na zasilaniu sterownika wtrysku itd - kable czarne.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
[mk1/mk2] Problem z elektryką
Trochę posprawdzałem, nie ma napięcia na cewce, czytałem że powinno być napięcie na wtyczkach G1/4pin i H1/4pin ale tam też nie ma. Czy to oznacza że walnięta jest stacyjka? Podpiąłem też plus z akumulatora bezpośrednio pod 15 na cewce i auto odpaliło, ale po kilku sekundach zgasło.
[mk1/mk2] Problem z elektryką
http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh22.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autoprospect.ru/volkswagen/g ... s/sh23.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- antekswirol
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
- Lokalizacja: JANTAR
- Kontakt:
[mk1/mk2] Problem z elektryką
a masz na skrzynce bezspeieczników ten mostek z czerwonego kabla?
Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
[mk1/mk2] Problem z elektryką
Jeśli chodzi Ci o ten z Y4 do 30B to tak
edit:
W sobotę Golf odpalił, walnięta była kostka stacyjki, później kilka razy bezproblemowo odpalał i nagle przestał, silnik kręci, paliwo dochodzi, napięcie na wtryskach i cewce jest, przestały działać awaryjne, a przełącznik po wciśnięciu się ciągle świeci. Już mam powoli go dosyć...
edit:
W sobotę Golf odpalił, walnięta była kostka stacyjki, później kilka razy bezproblemowo odpalał i nagle przestał, silnik kręci, paliwo dochodzi, napięcie na wtryskach i cewce jest, przestały działać awaryjne, a przełącznik po wciśnięciu się ciągle świeci. Już mam powoli go dosyć...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości