Kilka pytań dotyczących MFA
: śr sie 20, 2014 00:01
Witam, Dokładniej chodzi o mk2 ale silnik jest 1.9TDI AHU i licznik z mk3 MFA 20jahre i instalacja też z trójka i teraz pytania.
-czy mfa może zaniżać spalanie? dziś to podłączyłem i po przejechaniu ok 50Km spalanie wyszło 3,9L. Dodam ze jechałem po górkach utrzymując predkość ok 80Km/h. Do tego silnik po modach(wtryski 216 ciśnienie turbo 1.2Bar.) czy możliwe jest przekalibrowanie danych w liczniku? czy może jednak tyle pali? chwilowe jest na biegu jałowym 0,5L.
-nie mam jeszcze podpiętych czujników temp oleju i zew ale jak przełączam funkcje to na temp oleju są kreski i to jest normalne ale jak nacisne jeszcze raz to powinna być temp zewnęrzna a nie ma nic tylko od razu samo przeskakuje na godzinę. To normalne jak nie ma czujników? ale jak wejdę w opcje serwisowe to tam jest tem i wynosi -70 czyli brak czujnika.
-w opcjach serwisowych MFA są tylko 3 dodatkowe funkcje(chwilowe spalanie, temp oil, temp zew) czy tak ma być? czy może ktoś to grzebał przy tym? bo w starych licznikach z mk2 jest jak dobrze pamiętam 6 serwisowych opcji. pozdrawiam
-czy mfa może zaniżać spalanie? dziś to podłączyłem i po przejechaniu ok 50Km spalanie wyszło 3,9L. Dodam ze jechałem po górkach utrzymując predkość ok 80Km/h. Do tego silnik po modach(wtryski 216 ciśnienie turbo 1.2Bar.) czy możliwe jest przekalibrowanie danych w liczniku? czy może jednak tyle pali? chwilowe jest na biegu jałowym 0,5L.
-nie mam jeszcze podpiętych czujników temp oleju i zew ale jak przełączam funkcje to na temp oleju są kreski i to jest normalne ale jak nacisne jeszcze raz to powinna być temp zewnęrzna a nie ma nic tylko od razu samo przeskakuje na godzinę. To normalne jak nie ma czujników? ale jak wejdę w opcje serwisowe to tam jest tem i wynosi -70 czyli brak czujnika.
-w opcjach serwisowych MFA są tylko 3 dodatkowe funkcje(chwilowe spalanie, temp oil, temp zew) czy tak ma być? czy może ktoś to grzebał przy tym? bo w starych licznikach z mk2 jest jak dobrze pamiętam 6 serwisowych opcji. pozdrawiam