jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mkoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: ndz gru 16, 2012 02:18
Lokalizacja: Leszno/Wroclove

jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?

Post autor: mkoch » czw sie 07, 2014 22:06

Ktoś wie, jest jakaś ogromna różnica? Silnik 1.8 ABS. Licznik na jedną wtyczkę.
Mam kawał wiązki, którą kupiłem na allegro, ma dużą czarną wtyczką oraz dwie niebieskie. Gdzie to ma być wczepione?
Wiązkę do manetki można samemu ogarnąć czy trzeba kupować? Przewód podciśnienia skąd mam puścić? Czujnik temperatury oleju jak ogarnąć?

Gdyby ktoś miał schemat pod ręką, to byłbym ogromnie wdzięczny :)


Powoly, bo się rozpierdoly...

chris4286
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 13:45
Lokalizacja: Ropa

jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?

Post autor: chris4286 » pn sie 11, 2014 23:11

jesli masz nowy typ instalacji to licznik ma pasować. ma być wczepione w główną centralke tam gdzie bezpieczniki. podciśnienie z kolektora dolotowego. czujnik temp oleju wkręcasz w podstawe filtra oleju. wiem ze tdi w mk3 ma przystosowaną wiązke silnikową pod ten czujnik ale benzyna to nie wiem. pozdraiwam



Awatar użytkownika
mkoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: ndz gru 16, 2012 02:18
Lokalizacja: Leszno/Wroclove

jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?

Post autor: mkoch » wt sie 12, 2014 00:31

Golf rocznik 91, także instalacja raczej nowa.
Dzięki za zainteresowanie, jednak dalej nie mam pojęcia gdzie co wcisnąć... Mam taką wiązkę:
Obrazek
I co dalej? Gdzie włożyć poszczególne kostki? Gdzie mają wejść wiązki od czujników i wiązka od manetki?


Czy dobrze myślę, że ta czarna kostka, to wtyk do licznika, a dwie niebieskie do skrzynki bezpieczników? Po prostu muszę zamienić obecną wiązkę do licznika z tą MFA? I później pociągnąć wiązkę z manetki też do skrzynki? Jeśli tak, to gdzie idą wiązki czujników? :P


Powoly, bo się rozpierdoly...

Awatar użytkownika
tom33k
...
...
Posty: 1407
Rejestracja: pn lip 26, 2010 15:55
Lokalizacja: Stare Pole/Malbork

jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?

Post autor: tom33k » wt sie 12, 2014 09:07

viewtopic.php?f=14&t=1435

przejrzyj sobie temacik i wszystkiego powinieneś się dowiedzieć, na którejś stronce w tym temacie są schematy co gdzie podłączyć w skrzynce.



Awatar użytkownika
Klaudek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 509
Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

jak podłączyć MFA w mk2 z silnikiem z mk3?

Post autor: Klaudek » wt sie 12, 2014 19:46

Masz już nowszą wersje więc skrzynka taka sama jak w golfie 3 :hmm:

Dwie niebieskie wtyczki idą do skrzynki bezpieczników, czarna pod licznik - dobrze myślisz.
Wypinasz stara i wpinasz nową.

Obrazek

U1, U2 to te niebieskie wtyczki z tej wiązki którą masz.
V to cztery przewody z wiązki mfa - jeśli nie masz wiązki możesz ją łatwo zrobić samemu.
Czujniki wpinasz do wtyczki G1 pin 2(masa z czujnika temperatury), wtyczki G2 pin 1 (sygnał czujnika temperatury oleju) i pin 2 wtyczki G2 (sygnał czujnika temperatury zewnętrznej).

jeśli jeszcze czegoś nie wiesz to pytaj :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości