radio podłączenie a rozładowanie aku
: pn lip 28, 2014 10:44
Panowie mam mały problem. Coś rozładowywało mi akumulator. 2 dni i rozrusznik nie chciał kręcić posprawdzałem wszystko i wyszło, że radio. Wyciągnąłem je i pojechałem na tydzień na urlop. Wracam po tygodniu wsiadam do samochodu, kluczyk przekręcam, pyk pali od razu. zero spadku napięcia przez tydzień. Teraz o co ogólnie w czym mam problem chodzi o to, że radio jest nowe fakt przeleżało kilka lat na półce ale nigdy nie było zakładane. Czy może być tak, że coś jest źle podłączone? Niżej załączam schemat jak powinno być podłączone radio a jak było podłączone u mnie kolorami w dany numer wtyku.
Radio (LG lg LAC6710R XDSS+):
kostki u mnie w aucie
1 - biało- żółty - niepodpięty pod kostke w sumie wyrwany został sam metalowy wtyk w środku
4 - czerwono-żółty - zmostkowany(wpięty) z grubym kablem plusowym idącym do wtyczki 7
6 - niebiesko-biały
7 - czerwony gruby - plusowy
8 - brązowy gruby - masa
Czy może być przyczyną to że kabel niebiesko-biały powinien być wpięty pod wtyczkę 1 zamiast pod wtyczkę 4 w tedy co z kablem biało- żółtym? Od czego on jest?
Czy to kwestia przepięcia kabli czy radio do wyrzucenia? Czy może zwarcie robi się na kostce głośnikowej ?
Dodam, że radio wyłączam sam przyciskiem więc powinno być wyłączone.
Radio (LG lg LAC6710R XDSS+):
kostki u mnie w aucie
1 - biało- żółty - niepodpięty pod kostke w sumie wyrwany został sam metalowy wtyk w środku
4 - czerwono-żółty - zmostkowany(wpięty) z grubym kablem plusowym idącym do wtyczki 7
6 - niebiesko-biały
7 - czerwony gruby - plusowy
8 - brązowy gruby - masa
Czy może być przyczyną to że kabel niebiesko-biały powinien być wpięty pod wtyczkę 1 zamiast pod wtyczkę 4 w tedy co z kablem biało- żółtym? Od czego on jest?
Czy to kwestia przepięcia kabli czy radio do wyrzucenia? Czy może zwarcie robi się na kostce głośnikowej ?
Dodam, że radio wyłączam sam przyciskiem więc powinno być wyłączone.