Witam,
Mam następujący problem z przewodami zapłonowymi w moim aucie. Mianowicie było przebicie na dwóch przewodach. Postanowiłem je wymienić razem ze świecami. Wcześniejsze przewody były firmy NGK (świece również). Poczytałem troszkę i wybrałem komplet przewodów i świec BERU, oczywiście dostosowany do mojego silnika. Z tym że przewody NGK miały wszystkie końcówki identyczne stalowe. Nowe przewody BERU dwa mają stalowe krótkie zakończenia, a trzy pozostałe plastikowe dłuższe. Tu jest problem, bo nie wiem gdzie końcówki stalowe a gdzie plastikowe. Kolejność gdzie ma być przypięty dany przewód mam zaznaczoną. Tyle tylko właśnie, że nie wiem gdzie plastikowe a gdzie stalowe mają być. Przyjąłem, że stalowe od szyby a plastikowe 3 w rzędzie od zderzaka tyle tylko, że jeden ze stalowych jest za krótki, więc liczę że ma być jakoś inaczej. Tylko jak...
Czekam na odpowiedzi i sugestie, Pozdrawiam...
Problem z przewodami zapłonowymi 2.3 v5
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem z przewodami zapłonowymi 2.3 v5
Problem rozwiązany. Cylindry idą na przemian od lewej strony (stojąc przed autem) 1 na dole po lewej, 2 u góry po lewej, 3 na dole środek, 4 prawa góra i 5 na dole po prawej. Temat do zamknięcia. Dziękuje wszystkim za chęci i odpowiedzi
Pozdrawiam Future
Pozdrawiam Future
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 86 gości