Przeróbka z kierownicy multifunkcyjnej pod R32
: wt lip 01, 2014 00:12
Siema wszystkim ,
krótko zwięźle i na temat. Jestem posiadaczem Golfa 4 1.9 Tdi ASZ 2001r który został juz przez poprzednika zrobiony stylistycznie (zew i wew prawie!) na R32. Wisienką na torcie jest jak w temacie kierownica z R32.
Samochód posiada (oryginalnie) kierownice multifunkcyjną. I jazda zaczyna się przy przekładaniu kierownicy na R32. Ponieważ w multi funkcyjnej jest sterowanie tempomatu + podgłaśnianie radia i na lewej manetce (tempomatu) jest włącznik ON OFF. Zaś kompletując graty kupując kierownice i air bag R32 + ori manetka tempomatu z R32, gdzie na której jest z boku ustawianie SET i "-" oraz patrząc od przodu włącznik ON OFF i "+". PROBLEM : na pierwszej przymiarce przełożono mi kierownice wraz z manetka z R32 i objaw ? Brak "titka" i nie działający tempomat - kontrolka działa tylko nie działa ustawianie go na określoną prędkość czy jej zwiększanie czy zmniejszanie. Zagłębiając się w to dalej okazuje się, że już niemcy poszli na tyle do "przodu" że przyciski + tempomat są połączone cyfrowo a nie analogowo (tyle z tego ja zrozumiałem). PYTANIE : Jest na to jakiś sposób ? Patent ? Operacja ? Żeby to wszystko ze sobą współgrało na gratach z R32. Podobno potrzebuje jakieś schematy z ELZY z typu jak jest multi funkcyjna kierownica i taki jak jest w r32. Osobiście wydaje mi się, że musi to być łatwiejsze do przerobienia niż ja to wam "naszkicowałem".
Przepatrzałem "całego" wujka GOOGLE i tematy na tym forum i nie znalazłem nic podobnego.
krótko zwięźle i na temat. Jestem posiadaczem Golfa 4 1.9 Tdi ASZ 2001r który został juz przez poprzednika zrobiony stylistycznie (zew i wew prawie!) na R32. Wisienką na torcie jest jak w temacie kierownica z R32.
Samochód posiada (oryginalnie) kierownice multifunkcyjną. I jazda zaczyna się przy przekładaniu kierownicy na R32. Ponieważ w multi funkcyjnej jest sterowanie tempomatu + podgłaśnianie radia i na lewej manetce (tempomatu) jest włącznik ON OFF. Zaś kompletując graty kupując kierownice i air bag R32 + ori manetka tempomatu z R32, gdzie na której jest z boku ustawianie SET i "-" oraz patrząc od przodu włącznik ON OFF i "+". PROBLEM : na pierwszej przymiarce przełożono mi kierownice wraz z manetka z R32 i objaw ? Brak "titka" i nie działający tempomat - kontrolka działa tylko nie działa ustawianie go na określoną prędkość czy jej zwiększanie czy zmniejszanie. Zagłębiając się w to dalej okazuje się, że już niemcy poszli na tyle do "przodu" że przyciski + tempomat są połączone cyfrowo a nie analogowo (tyle z tego ja zrozumiałem). PYTANIE : Jest na to jakiś sposób ? Patent ? Operacja ? Żeby to wszystko ze sobą współgrało na gratach z R32. Podobno potrzebuje jakieś schematy z ELZY z typu jak jest multi funkcyjna kierownica i taki jak jest w r32. Osobiście wydaje mi się, że musi to być łatwiejsze do przerobienia niż ja to wam "naszkicowałem".
Przepatrzałem "całego" wujka GOOGLE i tematy na tym forum i nie znalazłem nic podobnego.