Passat 2.3 v5 170 km ładowanie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateuszTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: śr kwie 11, 2012 21:13
Lokalizacja: SLU

Passat 2.3 v5 170 km ładowanie

Post autor: mateuszTDI » śr cze 18, 2014 22:16

.........................................
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2014 19:32 przez mateuszTDI, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=600121" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Passat 2.3 v5 170 km ŁADOWANIE

Post autor: Qto » śr cze 18, 2014 22:22

a jakie masz obroty biegu jałowego ?? Bo ja u siebie wymieniłem wszystko co można a efekt i tak jest słaby bo obroty mam na poziomie 720/min...muśnięcie gazu i ładowanie wygląda zupełnie inaczej



Awatar użytkownika
mateuszTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: śr kwie 11, 2012 21:13
Lokalizacja: SLU

Passat 2.3 v5 170 km ŁADOWANIE

Post autor: mateuszTDI » śr cze 18, 2014 22:26

ok 800 i tak jak mowisz muśnięcie gazu i całkiem inaczej wygląda sytuacja tzn bez obciazenia zajebiste jest poprostu nic sie nie zmienia czy obroty sa czy nie ma ale pozniej juz są klocki


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=600121" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Passat 2.3 v5 170 km ŁADOWANIE

Post autor: Qto » śr cze 18, 2014 22:29

u mnie to samo...najlepszy efekt dała zmiana alternatora z 90A na120A...ale i tak na jałowym nie ma tego co np w TDI :crazy: Nie wiem czy temat do ugryzienia bez przeróbek mechanicznych...



Awatar użytkownika
mateuszTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: śr kwie 11, 2012 21:13
Lokalizacja: SLU

Passat 2.3 v5 170 km ŁADOWANIE

Post autor: mateuszTDI » śr cze 18, 2014 22:32

ja własnie mam 120 A


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=600121" onclick="window.open(this.href);return false;

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Passat 2.3 v5 170 km ładowanie

Post autor: jeryk10 » czw cze 19, 2014 11:07

Sprawdź ładowanie przy alternatorze ile daje ,a potem na akumulatorze .Sprawdź tez na vagu jakie ładowanie pokazuje sterownik silnika , dla mnie jest wina po stronie masy podaj masę bezpośrednio z aku na silnik lub odwrotnie na budę , najlepiej grubym kablem z żabkami .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Passat 2.3 v5 170 km ładowanie

Post autor: Paweł Marek » sob cze 21, 2014 12:08

w co nowszych autkach altek jest sterowany przez sterownik silnika ( powiedzmy sterownik odpWIEDdnio do warUnków modyfikuje napięcie wzbudzające), nie wiem czy w tym aucie już to jest ale vag ma wyjaśnić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości