Strona 1 z 1

Linia L brak

: wt cze 17, 2014 21:05
autor: cross2900
Witam
Pacjent Mk2 po swapie AFNa z Mk3 1997r
Ogarniam elektrykę i chciałem podłączyć gniazdo OBD2
Znalazłem wszystkie potrzebne przewody ale brakuje mi lini L
Czy jest ona potrzebna przy aucie które nie ma ani ABS ani airbag ?
Da radę zrobić adaptację immo tylko linią K



Pozdrawiam

Linia L brak

: wt cze 17, 2014 23:42
autor: chris4286
z tego co kojaże to mało który system korzysta z lini L. Silnik na K. airbag na K abs też i immo chyba też ale pewny nie jestem. pozdrawiam

Linia L brak

: śr cze 18, 2014 12:50
autor: cross2900
Coś mi KTS Boscha nie chce się łączyć z sterownikiem ani z immo
pin 7 w OBD pociągnięty od pinu 61 ECU

Linia L brak

: śr cze 18, 2014 23:57
autor: chris4286
patrz czy imo ma dobrą mase bo ja też tek miałem i nie chciało mi się z niczym łączyć. a czy podczas łączenia w imo coś tyka?

Linia L brak

: sob cze 28, 2014 21:16
autor: castokars
Witam
Podepnę się pod ten temat, by nie otwierać kolejnych. Samochód golf IV ahf
Chciałbym zapytać o połączenie lini K ze sterownika silnika do gniazda obd2. Gdzie a dokładnie jak są podłączone linie k ze sterownika absu, modułu komfortu, zegarów, klimy, poduch.
Przeglądałem schematy i wszystkie linie k wychodzą na gniazdo diagnostyczne, nie wiem czy moja interpretacja jest dobra a więc chciałbym się dowiedzieć czy wszystkie kable z wymienionych sterowników z pinów lini k są ze sobą połączone w jeden który następnie jest wpięty w pin 7 w obd2? jak to wygląda? Z góry ogromnie dziękuje

Linia L brak

: czw lip 03, 2014 13:05
autor: chris4286
tak, wszystkie linie K są połączone w jeden kabel który jest w gniezdzie OBD2 oczywiście nie są jakoś lutowane tylko najcześciej jest taka rozdzielka i tam się wpina w odpowiednie miejsca kolejne systemy. kolor kabla lini K to szary z białym paskiem. pozdrawiam

Linia L brak

: wt lis 25, 2014 21:54
autor: castokars
Dziękuje:) Czy ktoś dysponuje zdjęciem takie "rozdzielki"