Migajaca kontrolka aku na wolnych obrotach
: czw cze 12, 2014 13:22
Witam
W moim aqy jakiś czas temu padło ładowanie. Zmieniłem cały regulator napiecia na ori Boscha. W starym regulatorze, jedna szczotka była o polowe krótsza od drugiej. Podobnie na komutatorze, jedna z bieżni była podtarta. Po wymianie na nowy regulator, gdzie szczotki w nim były o duuzo dłuzsze problem ładowania ustapil. Przy włączonych wszystkich urzadzeniach, napiecie nie spadało ponizej 14,1V. Po miesiącu spokojnej jazdy, sporadycznie na wolnych obrotach zapalała sie kontrolka aku. Napięcie wtedy spadało ponieżej 12V. Teraz przy upałach, jak włączam klimatyzacje, to napiecie oscyluje pomiedzy 11,9 a 12,5 czego efektem jest zapalanie sie kontrolki aku. W czym może być problem panowie? Regulator nowy. Cieżko mi uwierzyc, by podtarta bieznia komutatora była powodem. Nowe szczotki sa bardzo długie. Pasek jest stosunkowo nowy. Próbowałem też przy pracujacym silniku napinacz mocniej dociskac, ale bez efektów.
W moim aqy jakiś czas temu padło ładowanie. Zmieniłem cały regulator napiecia na ori Boscha. W starym regulatorze, jedna szczotka była o polowe krótsza od drugiej. Podobnie na komutatorze, jedna z bieżni była podtarta. Po wymianie na nowy regulator, gdzie szczotki w nim były o duuzo dłuzsze problem ładowania ustapil. Przy włączonych wszystkich urzadzeniach, napiecie nie spadało ponizej 14,1V. Po miesiącu spokojnej jazdy, sporadycznie na wolnych obrotach zapalała sie kontrolka aku. Napięcie wtedy spadało ponieżej 12V. Teraz przy upałach, jak włączam klimatyzacje, to napiecie oscyluje pomiedzy 11,9 a 12,5 czego efektem jest zapalanie sie kontrolki aku. W czym może być problem panowie? Regulator nowy. Cieżko mi uwierzyc, by podtarta bieznia komutatora była powodem. Nowe szczotki sa bardzo długie. Pasek jest stosunkowo nowy. Próbowałem też przy pracujacym silniku napinacz mocniej dociskac, ale bez efektów.